پنجشنبه 31 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ قهرمانان آسيا: بوريرام تسليم استقلال شد

خسرو حيدری در دقيقه ۲ و در حاليکه سعی داشت توپ را به محوطه جريمه بوريرام سانتر کند توپ او در دروازه حريف تايلندی‌اش جای گرفت.

ديدار رفت تيم‌های استقلال و بوريرام تايلند با نتيجه يک بر صفر به سود آبی‌پوشان ايران به پايان رسيد تا نماينده کشورمان اميدوارتر به بازی برگشت در خانه اين تيم تايلندی برود.

به گزارش ايلنا، ديدار تيم‌های فوتبال استقلال ايران و بوريرام تايلند از مرحله يک چهارم نهايی رقابت‌های ليگ قهرمانان آسيا که از ساعت ۲۰:۱۵ دقيقه در حضور حدود ۹۵۳۰۰ تماشاگر با سوت عبدالرحمان عبدو داور قطری آغاز شده بود در پايان با نتيجه يک بر صفر به سود استقلال به پايان رسيد تا آبی‌های ايران نيمه بازی خانگی اين بازی دو گانه را به سود خود به پايان ببرد و اميدوارانه به به خانه حريف برود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خسرو حيدری در دقيقه ۲ و در حاليکه سعی داشت توپ را به محوطه جريمه بوريرام سانتر کند توپ او در دروازه حريف تايلندی‌اش جای گرفت. بعد از گل زود هنگام استقلال دو تيم بازی را در ميانه های ميدان پيگيری کردند.

در دقيقه ۱۱ استقلال توسط فرهاد مجيدی می‌توانست به گل دوم خود دست يابد که ضربه او با فاصله کمی از بالای دروازه به اوت رفت. در دقيقه ۱۴ بازی شوت مهاجم بوريرام به دست مدافع استقلال برخورد کرد اما داور بازی اعتقادی به پنالتی نداشت تا بازيکنان تايلندی به شدت به داور بازی اعتراض کنند.

در ادامه بيشتر توپ در ميانه ميدان در دست دو تيم می‌چرخيد. البته استقلال زمان بازی بيشتری را در اختيار داشت ولی حمله آنچنانی را بر روی دروازه حريف تايلندی تدارک نمی‌ديدند. بازی تقريبا پاياپای دنبال می‌شد ولی حريف تايلندی يکی - دو موقعيت داشت که البته راه به جايی نبرد. در دقايق پايانی نيمه نخست اگرچه دو تيم صاحب موقعيت‌های نصف و نيمه‌ای شدند ولی از اين حملات خود سودی نبردند تا اين بازی با همان نتيجه يک بر صفر به سود آبی‌های ايران به پايان برسد و دو تيم به رختکن بروند تا در انديشه ۴۵ دقيقه دوم اين بازی باشند.

نيمه دوم

با شروع نيمه دوم بوريرامی‌ها کمی بازی را هجومی آغاز کردند ولی حملات آنها چندان زهردار نبود که بتواند خطری را برای سيد مهدی رحمتی در درون دروازه استقلال ايجاد کند. حملات پراکنده آنها با هوشياری مدافعان استقلال يکی پس از ديگری دفع می‌شد و از سوی ديگر آبی‌پوشان چشم به ضد حمله نيز بر روی دروازه اين تيم داشتند.

در دقيقه ۶۴ خسوس با ضربه سر دروازه استقلال را به شدت تهديد کرد که البته رحمتی به خوبی اين توپ را مهار کرد تا فقط يک ضربه کرنر به تيم تايلندی برسد.

در دقيقه ۶۸ ساموئل از پشت محوطه جريمه اقدام به شوتزنی کرد که شوت سنگين اين بازيکن از کنار دروازه تدوسانگنون به بيرون رفت.

در دقيقه ۷۵ شوت سنگين خسرو حيدری از راه دور از بالای دروازه به بيرون رفت. هواداران شوت حيدری را همراهی کردند.

در دقيقه ۷۶ بوريرام دست به جبران زد و بر روی دروازه استقلال خطری را ايجاد کرد ولی شوت سر ضرب بازيکن بوريرام را مهدی راحمتی درازکش از آن خود کرد تا اين خطر هم دفع شود.

در ادامه باز هم اين تيم تايلندی بود دست به حملات پراکنده بر روی دروازه استقلال می‌زد ولی آبی‌ها بدون اشتباه در کار دفاعی عمل کردند تا همچنان دروازه نماينده کشورمان بسته بماند.

در دقيقه ۸۹ باربا می‌توانست اتفاق تلخی را برای استقلال رقم بزند که واکنش زيبای مهدی رحمتی اين بخت را از بازيکن خارجی بوريرام گرفت تا دروازه آبی‌ها در آزادی باز شود.

از سوی داور قطری ۴ دقيقه وقت اضافه اعلام شد ولی اين زمان‌ها هم برای نماينده تايلند افاقه نکرد تا اين بازی در نهايت با نتيجه يک بر صفر به سود نماينده کشورمان به پايان برسد و استقلال با برتری در اين بازی اميدوارانه به تايلند سفر کند.

ترکيب استقلال: سيد مهدی رحمتی، پژمان منتظری، امير حسين صادقی، هاشم بيک‌زاده،حنيف عمران زاده، جی لوييد ساموئل، جواد نکونام، سياوش اکبرپور، خسرو حيدری، فرهاد مجيدی و محمد قاضی

ترکيب بوريرام: سيوارک تدوسانگنون، پراتوم چاتانگ، چارلی يانيک، اوسمار باربا، تانساک سريسای، سوچاو نوتنام،جيروات ماخاروم، چتيپات تانکلانگ، اديدساک کرايسون، سوری سوخا و بروکال

حاشيه‌ها:

- بازار سياه بليت همچنان معضب بزرگ ورزشگاه‌های ايران است و در اين بازی آسيايی نيز بازار سياه به راه بود.

- پخش ترانه‌هايی از محسن يگانه، رضا صادقی، امير تاجيک و برخی ديگر از خوانندگان در ورزشگاه آزادی باعث شد ناظر AFC از مسئولان ايراد گرفته و اجازه اين کار را ندهد.

- تماشاگران فرهاد مجيدی و سيد مهدی رحمتی را بيش از ساير بازيکنان تشويق می‌کردند.

- سفير اندونزی يکی از تماشاگران حاضر در وزشگاه آزادی برای تماشای اين بازی است.

- سيموئز، دون‌گاسپار و آقاجانيان در ورزشگاه حضور يافته و اين بازی را از نزديک تماشا کردند.

- محمد رويانيان و کارلوس کی‌روش هم در ورزشگاه حضور يافتند و اين ديدار به تماشا نشستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016