سه شنبه 5 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

لغو اردوی تيم ملی در پرتغال، کفاشيان اهميت حضور در جام‌جهانی را درک نکرده!

• چرا فدراسيون عريض و طويل فوتبال ايران نمی‌تواند در بخش بازاريابی و جذب اسپانسر خوب عمل کند تا برای گذارندن کارهای روزمره‌اش مشکل نداشته باشد؟

ايلنا ـ علی کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال اين روزها يا مسأله را خيلی جدی نگرفته يا اهميت موضوع را کاملا درک نکرده است.

به گزارش خبرنگار ايلنا، علی کفاشيان در مورد علت لغو اردوی تيم ملی در پرتغال می گويد: پول نداشتيم و اردوی پرتغال لغو شد. موضوع از ديد رئيس فدراسيون فوتبال ايران خيلی ساده است. ما پول نداريم و تيم ملی هم به اردوی تدارکاتی نمی‌رود و اگر وضعيت به همين منوال پيش برود، همچون ادوار گذشته جام جهانی در تورنمنت بزرگ برزيل در سال آينده هم نقش توريست را بازی خواهيم کرد و با انجام ۳ بازی به تهران باز می‌گرديم اما به راستی موضوع به همين سادگی است؟ يا کفاشيان موضوع را چندان جدی نگرفته و اهميت آن را درک نکرده؟



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


واقعيت اين است که بی‌پولی فدراسيون فوتبال از بی‌کفايتی مديرانش است، تيمی که به جام جهانی يعنی بزرگترين تورنمنت فوتبال دنيا صعود کرده، چرا بايد پول نداشته باشد تا به خوبی تدارک شود؟ چرا فدراسيون عريض و طويل فوتبال ايران نمی‌تواند در بخش بازاريابی و جذب اسپانسر خوب عمل کند تا برای گذارندن کارهای روزمره‌اش مشکل نداشته باشد؟ موضوع اين است که مديران فدراسيون فوتبال ايران تخصص و تدبير لازم را برای اداره اين تشکيلات ندارند.

تيمی که به جام جهانی صعود می‌کند به کانون توجه تبديل می‌شود و می‌تواند هم به لحاظ جذب اسپانسر و درآمدزايی موفق عمل کند و هم بازی‌های دوستانه سطح بالايی را برای خودش تدارک ببيند تا در بهترين شرايط ممکن عازم جام جهانی شود اما انگار در کشور ما همه چيز برعکس است چراکه به جام‌جهانی صعود کرده‌ايم و در حال حاضر نه پول داريم و نه بازی تدارکاتی سطح بالايی که بتوانيم با بهترين شرايط ممکن عازم جام جهانی برزيل شويم.

در اين بلبشوی فوتبال ايران کارلوس کی‌روش هم از آب گل‌آلود ماهی می‌گيرد چراکه چند ماه از بازی ايران و کره‌جنوبی و صعود تيم ملی به جام جهانی گذشته اما ملی‌پوشان ما هيچ برنامه‌ای در اين چند ماه نداشته‌اند، کی‌روش روی اردوی پرتغال زوم کرده اما حالا که فدراسيون فوتبال به هر دليلی پول ندارد، چرا اردوی تيم ملی در تهران يا شهرهای ديگری که امکانات لازم را برای برگزاری اردوی تيم دارند، تشکيل نمی‌شود؟

مگر سينيور کی‌روش نمی‌تواند تمرينات مورد نظرش در پرتغال را در کشور خودمان برگزار کند؟ اگر بحث بازی تدارکاتی است بايد بگوييم وقتی که اردوی پرتغال وجود خارجی ندارد، بازی تدارکاتی هم خود به خود لغو شده و نمی‌توانيم به مصاف تيم‌های مدنظرمان برويم پس بهتر است در اين مقطع خاص زمان را از دست ندهيم و اردوی تيم ملی را در کشور خودمان برگزار کنيم تا با آمادگی لازم عازم برزيل شويم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016