شنبه 23 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دايی: سه امتياز را با چنگ و دندان از گسترش گرفتيم

مهر ـ سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس پس از پيروزی تيمش برابر گسترش فولاد تبريز گفت: ما در يک ديدار سخت سه امتياز را با چنگ و دندان گرفتيم و از ابتدا هم به دنبال گرفتن همين سه امتياز بوديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار مهر، علی دايی پس از پيروزی يک بر صفر جمعه شب تيمش برابر گسترش فولاد تبريز در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی ضمن بيان اين مطلب افزود: ما امروز بازی خيلی سختی را برديم. تيم گسترش فولاد در آزادی خيلی خوب بازی کرد. تيم ما هم خوب بازی کرد. به نظر من سرعت بازی قابل قبول بود و هر دو تيم برای برد آمده بودند . هيچکدام پاپس نکشيدند. ما در نيمه دوم دنبال گل های بيشتر بوديم اما نتوانستيم به گل برسيم. ان اشالله دست در دست هم دهيم و روند پيشرفت تيم را سريعتر کنيم.

وی در مورد صحنه خطا روی مهاجم گسترش فولاد گفت: من در اين صحنه دور بودم و چيزی نديدم. به همين خاطر نمی توانم در اين مورد نظری بدهم.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس در مورد از دست دادن موقعيت های زياد گفت: بازيکنان ما آنقدر باتجربه شده اند که از ديدارهای گذشته درس گرفته اند. همين که يک بازيکن می تواند خودش را در موقعيت گل قرار دهد و راحت به دروازه حريف حمله می کند نشانه پيشرفت است و مطمئنا در بازی های آينده می توانيم بهتر از اين کار کنيم و گل های بيشتری بزنيم. ما به دنبال سه امتياز اين ديدار بوديم که با چنگ و دندان اين سه امتياز را گرفتيم. تيم ما جا برای پيشرفت دارد و بايد بيشتر از اين کار کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016