یکشنبه 24 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کره‌شمالی به ايران می‌آيد؟ فدراسيون فوتبال همچنان به دنبال حريف تدارکاتی ازشرق آسيا

فدراسيون فوتبال به دنبال حريف تدارکاتی برای تيم ملی پيش از بازی با تايلند است اما هنوز هيچ تيمی از شرق آسيا حاضر نشده به ايران بيايد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، با لغو دوباره اردوی پرتغال تيم ملی فوتبال ايران، تنها برنامه بجای مانده و البته قطعی تيم ملی اردوی آماده‌سازی پيش از بازی با تايلند در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسياست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



کارلوس کی‌روش درخواست انجام يک ديدار تدارکاتی با تيم‌هايی از شرق آسيا را برای اين اردو ارايه کرده اما تيم‌های چين و ويتنام به دليل اينکه در همان مقطع مسابقه‌ای را از قبل در برنامه دارند، درخواست ايران را نپذيرفتند.

تيم ايران ۲۳ مهر (۱۵ اکتبر) در تهران با تيم تايلند بازی می کند و کی روش درخواست کرد تيم ملی ۱۸ يا ۱۹ مهر با تيمی از شرق آسيا در تهران بازی تدارکاتی داشته باشد. از طرفی بسياری از اين تيم‌ها هم مانند ايران ۲۳ مهر بازی‌های رسمی و غيررسمی دارند و مسافرت طولانی پيش از اين مسابقه‌ها برايشان امکان‌پذير نيست.

به گزارش ايسنا، فدراسيون همچنين از اندونزی و کره‌شمالی برای انجام بازی تدارکاتی درخواست رسمی کرد که اندونزی هم به دليل بازی با چين در ۱۵ اکتبر نمی‌تواند به ايران سفر کند. البته کره‌شمالی هنوز پاسخ رسمی ارايه نکرده اما محدوديت‌های مسافرتی تعيين شده از سوی دولت اين کشور برای تيم‌های ملی‌اش، احتمالا منجر به پاسخ منفی آنها هم خواهد شد.

مالديو و چند تيم آفريقايی برای حضور در ايران و انجام بازی تدارکاتی در آن مقطع مشکلی ندارند اما اين به نظر کی‌روش بستگی دارد. در هر حال فدراسيون همچنان در تلاش است تا حريفی از شرق آسيا را برای بازی تدارکاتی تيم ملی مهيا کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016