یکشنبه 24 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تيم واليبال زنان ايران به جمع هشت تيم برتر آسيا راه يافت

ايرنا ـ ناخون پاتوم، بانکوک - تيم ملی واليبال زنان ايران درسومين روز از مرحله مقدماتی هفدهمين دوره مسابقات واليبال قهرمانی زنان آسيا به مصاف تيم هند رفت و با نتيجه سه بريک اين تيم را از پيش روی برداشت تا به جمع هشت تيم برتر آسيا صعود کند.

به گزارش خبرنگار اعزامی، تيم ملی واليبال کشورمان که بازی را با شبنم عليخانی (۶) ، مهسا صابری(۸)،مينا روستا(۹)، مهسا خدا داد(۱۱)، تهمينه درگزانی (۱۳) و مائده برهانی (۱۸) شروع کرده بود توانست با نتيجه(۲۵بر ۱۳)،( ۲۲بر ۲۵)، (۲۵بر ۹) و(۲۵بر ۱۸)حريف را شکست دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


واليباليست های جوان ايرانی که به زعم کارشناسان حاضر در رقابت ها بازی به بازی بهتر ظاهر شده اند، امروزباروحيه ای خوب ناشی از خودباوری دربازی مقابل هند ظاهر شده و جواب اعتماد به خود را دادند.
تيم واليبال زنان ايران در نخستين ديدار خود به رغم ارايه يک بازی قوی شکست را به دليل کم تجربگی ازتيم قدرتمند چين پذيرفت، اما در بازی دوم مقابل فيليپين درحالی که انتظار تيمی سرعتی را نداشت ، گيم نخست را به اين تيم واگذار کرد اما در نهايت با نتيجه سه بر يک پيروز اين ميدان بود.
قضاوت ديدار ايران و به عهده داورانی از قزاقستان و استراليا بود.
امشب و پس از پايان آخرين ديدار مرحله مقدماتی ، مدل برگزاری مسابقات مرحله بعدی برای هر دو گروه مشخص خواهد شد، اما اين احتمال وجود دارد که در مرحله بعدی تيم ايران مقابل تيم کره به ميدان رود.
تيم ملی واليبال زنان کره تاکنون توانسته تيم های ميانمار و سريلانکا را با نتيجه سه بر صفر شکست دهد.
هفدهمين دوره مسابقات واليبال قهرمانی زنان آسيا که از روز جمعه -۲۲ شهريور ماه – با حضور ۱۶ تيم آغاز شده است، امروز با انجام هشت بازی به کار خود در مرحله مقدماتی پايان ميدهد
تيم ملی واليبال کشورمان فردا ساعت ۱۱ به وقت محلی به ميدان می رود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016