چهارشنبه 3 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

منصور مهدی‌زاده: فدراسیون، قهرمانی کشتی را به نام خود تمام نکند

دارنده مدال طلای رقابت‌های کشتی آزاد سال 1965 می‌گوید که قهرمانی کشتی آزاد در جهان باید تداعی کننده قهرمانی‌های گذشته باشد.

منصور مهدی زاده یکی از طلایی های تیمی بود که به همراه تیم ملی کشتی آزاد در خارج از ایران قهرمان جهان شد و حالا پس از 48 سال این نتیجه در بوداپست مجارستان تکرار شد.

مهدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،درباره این قهرمانی اظهار کرد: این قهرمانی‌ها بهترین زمانی است که می‌توان با آن موفقیت‌های گذشته را یادآوری کرد تا از قهرمانان آن زمان هم تقدیر صورت بگیرد. قهرمانی ایران نشان می‌دهد که هر جا کننده کار حضور داشته باشد، انگیزه‌های ملی و استعدادهای جوانان بیدار شده و این موفقیت‌ها به دست می‌آید.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به نقش رسول خادم در موفقیت تیم ملی کشتی، افزود: رسول و بقیه همکارانش آگاهی دارند و تجربیات‌شان دست به دست هم داد تا به موفقیت برسند. البته با یک گل بهار نمی‌شود، بلکه باید موفقیت‌ها و پشتوانه سازی مستمر باشد تا پیروزی اصلی در المپیک به دست بیاید. اکتفا به داشته‌های فعلی همان اشتباه گذشته خواهد بود.

مهدی زاده ادامه داد: اگر دانش باشد زمان رسیدن به قهرمانی کوتاه و باقی ماندن در آن شرایط طولانی خواهد بود. باید به کشتی پایه و پشتوانه سازی توجه ویژه کرد تا مشکل کشتی فرنگی که با رفتن محمد بنا دچار ضایعه و آسیب پذیری شد، برای کشتی آزاد نیفتد.

وی با بیان این که فدراسیون کشتی نباید این قهرمانی را به نام خود تمام کند، خاطر نشان کرد: امکانات کشتی‌گیران اصلا در حد تیم ملی نبود. این کادر فنی و کشتی‌گیران بودند که از جان و جوانی خود مایه گذاشتند. فدراسیونی که آن اتفاقات مغولستان برای تیم نوجوانانش به وجود آمد ، نمی‌تواند این موفقیت را به حساب خود بگذارد.

پیشکسوت کشتی ایران در پایان ، گفت: باید یک مدیریت منسجم در فدراسیون کشتی به وجود بیاید. رییس فدراسیون بدون پارتی و سفارش انتخاب شود و از آدم‌های زحمت‌کش و آنهایی که در راه کشتی سختی کشیده‌اند استفاده کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016