چهارشنبه 3 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دايی: هزار سال ديگرهم شکست برابر سپاهان را نمی‌پذيرم

مهر ـ سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس تاکيد کرد که در ديدار برابر فجرسپاسی برای جبران سه امتياز از دست رفته در ديدار برابر سپاهان به ميدان خواهند رفت. علی دايی همچنين عنوان کرد به هيچ عنوان شکست برابر سپاهان را تا هزار سال ديگر هم نخواهد پذيرفت چرا که همه ديدند در آن بازی چه اتفاقاتی رخ داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار مهر، علی دايی که بعدازظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری قبل از ديدار با فجرسپاسی در محل سالن کنفرانس سازمان ليگ فوتبال ايران در جمع خبرنگاران سخن می گفت ضمن بيان اين مطلب افزود: می دانيم که بازی سختی را برابر فجر پيش رو داريم. آقای ياوری استاد همه ما هستند اما ما برای رسيدن به سه امتياز اين ديدار به مصاف فجر می رويم و می خواهيم سه امتيازی که در ديدار برابر سپاهان از دست داديم را جبران کنيم.

علی دايی خاطرنشان کرد: ما نتيجه بازی قبل را به ناحق واگذار کرديم و اميدوارم بتوانيم در اين ديدار جبران کنيم. تنها آرزويی که می توانم داشته باشم اين است که همه چيز خوب پيش برود و در همه قسمت ها عدالت رعايت شود. من هنوز هم می گويم که ديدار برابر سپاهان را به عنوان يک شکست قبول ندارم و هزار سال ديگر هم اعتقاد دارم ما در آن بازی بازنده نبوديم.

وی تاکيد کرد: دو بازی قبلی فجر را آناليز کرده ايم و شناخت خوبی از اين تيم داريم. می دانيم بازی سختی خواهد بود اما آماده ايم تا بتوانيم در يک بازی خانگی سه امتياز را کسب کنيم. ما در تمرينات گذشته روی کارهای دفاعی احتمالی تيم فجر کار کرده ايم و شناخت خوبی از شرايط اين تيم داريم.

علی دايی در مورد اينکه تيمش در ديدارهای خانگی پيروز می شود اما در ديدارهای خارج از خانه نمی تواند نتيجه بگيرد گفت: به هر حال شرايط ورزشگاه آزادی با بقيه ورزشگاه ها قابل مقايسه نيست. با اين حال اميدواريم بتوانيم بعد از بازی با فجر در ديداری بعدی خارج از خانه اولين پيروزی خارج از ورزشگاه آزادی را کسب کنيم.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس در مورد حضور محسن قهرمانی در فدراسيون فوتبال و ارائه مدارکش گفت: من ديگر نمی خواهم در اين مورد اظهار نظر کنم. همه اتفاقات آن بازی را را ديدند و متوجه شدند چه اتفاقاتی رخ داد. در همه جا آدم خوب و بد وجود دارد و فوتبال هم همين طور است. در بين داوران هم آدم های خوب و بد وجود دارد. خيلی از داوران ما هم هستند که پاکند و با شرافت قضاوت می کنند.

ديدار تيم های فوتبال پرسپوليس و فجرسپاسی در هفته يازدهم ليگ برتر ساعت ۱۷:۱۵ روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016