یکشنبه 7 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بوستانی: محرومیت حقم نبود

مربی استقلال می‌گوید حضور جمشیدیان، حیدری و اکبرپور در بازی برابر اف‌سی سئول می‌تواند خلا نکونام و تیموریان را جبران کند.

کریم بوستانی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره‌ی دیدار هفته گذشته تیمش برابر اف‌سی سئول کره گفت: شرایط این دیدار به گونه‌ای بود که ابتدا ما حاکم بر بازی بودیم اما گلی که خوردیم کمی از لحاظ روحی ما را بهم ریخت. در ادامه ما تلاش زیادی کردیم تا به گل برسیم که متاسفانه اینگونه نشد. با این حال الان هم دیر نشده و همانطور که آنها موفق شدند دو گل به ما بزنند، ما هم می‌توانیم دو گل به آنها بزنیم. دفاع‌های این تیم شکننده هستند و البته آنها از خارجی‌های خوبی برخوردارند. بازیکنان ما تلاششان را کردند و امیدواریم با تغییراتی که این هفته در تیم اعمال می‌کنیم، راهی فینال شویم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او در ادمه افزود: در این دیدار تیموریان و نکونام حضور ندارند، هرچند که آنها از بهترینهای ما محسوب می‌شوند اما خدا را شکر خسرو حیدری به این بازی می‌رسد و جمشیدیان و اکبرپور را هم در اختیار داریم. جمشیدیان در بازی قبل خیلی خوب کار کرد و می‌توانیم روی او حساب ویژه‌ای کنیم.

مربی استقلال در ادامه حضور تماشاگران را مهم دانست و تصریح کرد: هوادارانمان باید در ورزشگاه حاضر شوند و از ما به دلیل اینکه نماینده ایرانیم حمایت کنند. ما یک قدم تا فینال بیشتر فاصله نداریم و می‌خواهیم به فوتبال ایران کمک کنیم. موفقیت باشگاه‌ها در امتیاز دهی به فدراسیون مهم شمرده می‌شود. حضور تماشاگران خیلی تاثیر گذار است، مثلا در بازی ما با بوریرام، تماشاگران تایلندی بیست طبل را به استادیوم آورده بودند که از بلندگو صدایشان را پخش می‌کردند. البته ما اعتراض کردیم و بلندگوها را قطع کردند اما می‌خواهم این را بگویم که جو روانی‌ای که تماشاگران می‌توانند ایجاد کنند، بسیار بر بازیکنان موثر است.

بوستانی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره محرومیت یک جلسه‌ای اش اظهار کرد: انصافا این محرومیت حقم نبود. من آدمی نیستم که به داور توهین کنم و هنوز هم می‌گویم داوری بازی از دست جهانبازی در رفت. کمک سمت راستش به او کمکی نمی‌کرد و اشتباه پرچم می‌زد. خود جهانبازی داور خوبی است اما به او گفتم که چرا پرچم اشتباه کمک داورت را قبول می‌کنی؟ که به من گفت برو بالا بشین و من هم رفتم روی سکوها نشستم. واقعا از محرومیتم تعجب کردم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016