چهارشنبه 10 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ايران نايب قهرمان مسابقات کشورهای اسلامی

روزنامه قانون ـ کاروان اعزامی‌کشورمان موفق شد سومين دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی‌را با کسب ۵۹ مدال رنگارنگ و قرار گرفتن در جايگاه دوم جدول توزيع مدال ها به پايان برساند.

آخرين روز از سومين دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی‌ظهر ديروز با کسب ۱۱ مدال ديگر برای کاروان اعزامی‌کشورمان به اين دوره از رقابت‌ها به پايان رسيد تا پرونده اين دوره از بازی‌ها برای ايران با کسب ۵۹ مدال رنگارنگ بسته شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ظهر ديروز ووشوکاران ايران در بخش ساندا و تالو ۵ مدال طلا و يک نقره کسب کردند و همچنين تکواندوکاران نيز موفق شدند ۳ طلا، يک نقره و يک برنز به اندوخته مدال های روزهای قبل کاروان اضافه کنند تا رشدی خيره کننده را از نظر تعداد و کيفيت مدال‌های کسب شده برای ايران شاهد باشيم.

ما در مجموع مدال‌ها نيز موفق شديم بعد از کشور اندونزی که ميزبان اين رشته بود و بيشترين سهم مدال را کسب کرد، در جايگاه دوم کسب مدال قرار گرفتيم تا نسبت به دوره نخست که در جايگاه چهارم جای گرفته بوديم رشد خيره کننده ای را شاهد باشيم.

ايران در اين دوره از مسابقات به ۳۰ مدال طلا، ۱۷ نقره و ۱۳ برنز رسيد. نکته جالب اينکه اگر تيم وزنه برداری ايران نيز که با نظر حسين رضازاده به اين دوره از مسابقات اعزام نشد در اين مسابقات حضور پيدا می‌کرد بدون شک کاروان ايران حتی بخت کسب عنوان نخست اين دوره را نيز داشت که بايد اين انتقاد را از رئيس فدراسيون وزنه برداری داشت که به نوعی با تصميم بی موقع خود در عدم اعزام تيم وزنه برداری شانس قهرمانی را از کاروان ايران گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016