سه شنبه 9 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نيمه‌نهايی ليگ قهرمانان آسيا: استقلال در انتظار معجزه‌ای بزرگ

• ديدارهای برگشت مرحله نيمه‌نهايی ليگ قهرمانان آسيا در شرايطی عصر چهارشنبه برگزار می‌شود که استقلال به عنوان نماينده ايران تنها در صورت رخداد يک معجزه می‌تواند فينالسيت اين رقابت‌ها شود.

ايلنا ـ ديدارهای برگشت مرحله نيمه‌نهايی ليگ قهرمانان آسيا در شرايطی عصر چهارشنبه برگزار می‌شود که استقلال به عنوان نماينده ايران تنها در صورت رخداد يک معجزه می‌تواند فينالسيت اين رقابت‌ها شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزاش خبرنگار ايلنا، رقابت‌های ليگ قهرمانان آسيا در شرايطی عصر چهارشنبه فيناليست‌های خود را خواهد شناخت که دو تيم کره‌ای و چينی موفق در ديدارهای رفت اين مرحله از شانس بيشتری برای صعود به فينال برخوردار هستند.

اف سی سئول کره جنوبی که هفته گذشته با پيروزی دو بر صفر مقابل نماينده ايران شانس خود را برای صعود به فينال افزايش داده بسيار اميدوار است چهارشنبه شب نيز در ورزشگاه بزرگ آزادی با کسب نتيجه مطلوبش راهی فينال ليگ قهرمانان آسيا شود.

اين تيم که از بازيکنان خوبی بهره می‌برد در ديدار رفت با ارايه يک بازی سرعتی توانست استقلال را با دو گل شکست دهد. نماينده کشور کره البته در ديدار چهارشنبه قطعا راه سختی را برای رسيدن به فينال خواهد پيمود. آنها که با تکيه بر شانس در ديدار رفت گلی نخوردند در ديدار برگشت بايد به مصاف تيمی بروند که سر شار از انگيزه‌های فيناليست شدن است. استقلال ايران که ديدار رفت ديدار ما قبل فينال را به حريف خود باخته در ديدار برگشت تلاش می‌کند حق خود را با صعود به فينال از ليگ قهرمانان بگيرد.

شاگردان امير قلعه‌نويی اگرچه در ديدار برگشت جواد نکونام و آندرانيک تيموريان را در ترکيب خود ندارند اما اميدوارند با جايگزينی بازيکنانی نظير احمد جمشيديان و خسرو حيدری به نسبت بازی رفت شانس خود برای موفقيت را بالا ببرند.

آبی‌های پايتخت ايران در اين ديدار يک شانس بزرگ ديگر هم دارند و آن هواداران پر تعدادشان است. هوادارانی که اگر قدری صبور باشند می توانند سهم بزرگی در فيناليست شدن استقلال داشته باشند. با اين حال بايد ديد اميرقلعه‌نويی و همکارانش چه تدابيری برای اين بازی مهم خواهند داشت. ديداری که برای استقلال روز سرنوشت است و آنها تقريبا با يک معجزه به فينال خواهند رسيد.

اما در ديگر ديدار اين مرحله گوانگژو چين با پيروزی ۴ بر يک خود در بازی رفت مقابل کاشيما رسول تقريبا فيناليست شدن خود را قطعی کرده‌اند و خيلی بعيد است شاگردان مارچلو ليپی ايتاليايی چهارشنبه نتوانند در زمين خود جشن صعود بگيرند.

ديدار تيم‌ههای گوانگژو و کاشيما ساعت ۱۵:۳۰ چهارشنبه و ديدار تيم‌های استقلال و اف سی سئول نيز ساعت ۱۹ همين روز برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016