سه شنبه 30 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جام‌ جهانی نوجوانان جهان: ايران يک - کانادا يک، دو امتياز ديگر از دست شاگردان دوستی پريد

تيم ملی فوتبال نوجوانان ايران مقابل کانادا با تساوی يک بر يک متوقف شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) از امارات، تيم ملی فوتبال ايران در دومين بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی نوجوانان امروز به مصاف کانادا رفت و در حالی که در طول ۹۰ دقيقه برتری محسوسی بر حريف خود داشت در نهايت به تساوی يک بر يک رضايت داد. با اين نتيجه ايران دو امتيازی شد و کارش برای صعود به بازی آخر با اتريش کشيده شد.

نيمه اول

دقيقه ۶، کانادا نخستين موقعيت خطرناک بازی را خلق کرد و شوت مهاجم کانادا با تکل خوب هاشمی راهی به دروازه ايران پيدا نکرد.

دقيقه ۹، اميرحسين کريمی پس از يک حرکت ترکيبی زيبا از سوی بازيکنان ايران صاحب توپ شد و با يک شوت محکم و غافلگير کننده دروازه کانادا را باز کرد.

دقيقه ۱۱، کانادا روی يک پاس عمقی از غفلت خط دفاع ايران استفاده کرد و با يک پاس زمينی مهاجم اين تيم در موقعيت تک به تک قرار گرفت اما ضربه جردن هميلتون با اختلاف کمی از کنار دروازه به بيرون رفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دقيقه ۱۹، رضا جعفری در ضدحمله‌ای سريع به محوطه جريمه حريف رسيد اما در حالی که دروازه‌بان و يک مدافع را مقابل خود می‌ديد نتوانست به خوبی ضربه نهايی را بزند و اين موقعيت از دست رفت.

دقيقه ۳۰، حرکت خوب نوجوانان ايران از جناح چپ با يک پاس عرضی خوب مقابل دروازه کانادا به علی هزامی رسيد که ضربه اين بازيکن را مارکو کاردوچی دروازه‌بان کانادا دفع کرد.

دقيقه ۳۴، نخستين تعويض بازی برای کانادا انجام شد و هينز به جای دومينگوئز وارد زمين شد.

دقيقه ۳۷، ضربه آزاد زيبا و فنی سعيد عزت‌اللهی با اختلاف کمی از کنار دروازه حريف به اوت رفت.

برای ايران در نيمه نخست مهدی امينی، مصطفی هاشمی، حسين کريمی، سيدمجيد حسينی، سعيد عزت‌اللهی، محمد بازاج، اميرمحمد مظلوم، اميرحسين کريمی، رضا جعفری، علی هزامی و صادق محرمی بازی کردند.

نيمه دوم

دقيقه ۴۸ کانادا از سمت راست دروازه ايران صاحب يک کرنر شد و ارسال توپ از سوی بازيکن اين تيم با اشتباه دروازه بان ايران در خروج همراه شد که توپ مقابل پای هميلتون افتاد و اين بازيکن با شوتی دقيق گل تساوی را برای قرمزپوشان کانادا به ثمر رساند.

دقيقه ۵۱، سانتر نوجوانان ايران از سمت چپ پشت محوطه جريمه کانادا به محمد بازاج رسيد اما شوت او از بالای دروازه به بيرون رفت.

دقيقه ۶۳، حرکت عمقی ايران پس از يکث رفت و برگشت پشت محوطه کانادا به سعيد عزت اللهی رسيد اما شوت اين بازيکن پس از برخورد با پای مدافع حريف در اختيار دروازه‌بان قرار گرفت.

دقيقه ۶۹، اشتباه مدافعان ايران می‌رفت کار دست شاگردان دوستی دهد. بوآکای و هميلتون با يک همکاری خوب به محوطه جريمه ايران رسيدند اما ضربه بوآکای از بالای دروازه ايران به بيرون رفت.

دقيقه ۷۱، امير محمد مظلوم حرکت انفرادی زيبايی را انجام داد و بعد از جا گذاشتن دروازه‌بان کانادا در حالی که يک مدافع حريف درون دروازه قرار کرفته بود توپ را به تير زد و در برگشت هم مهاجم ايران توپ را به آسمان زد تا بهترين موقعيت ايران در نيمه دوم از دست برود.

دقيقه ۷۳، مجيد حسينی روی ضربه آزاد شوت محکم ديگری شليک کرد که باز هم تير دروازه ناجی کانادا شد و بدشانسی ايران ادامه يافت.

دقيقه ۸۳، حرکت عمقی ايران به بازيکن تازه وارد علی قلی‌زاده رسيد که اين بازيکن از اين فرصت تک به تک به خوبی استفاده نکرد و ضربه را به دستان دروازه‌بان حريف کوبيد.

دقيقه ۸۷، ضربه آزاد در موقعيتی خوب نصيب ايران شد که نوجوانان از اين فرصت استفاده نکردند و شوت به ديوار دفاعی خورد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016