سه شنبه 30 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته سوم ليگ قهرمانان اروپا، ميلان دنبال انتقام از بارسا

روزنامه شرق ـ بارسلونا و ميلان يک‌بار ديگر در اروپا به ملاقات هم می‌روند.

در مهم‌ترين بازی امشب ليگ قهرمانان اروپا آبی‌اناری‌پوشان بارسا در ورزشگاه سن‌سيرو ميلان به‌مصاف اين تيم می‌روند. در بازی امشب تمام بازيکنان بارسلونا به جز يوردی آلبای مصدوم و ايساک کوئنکا، بارسا را همراهی می‌کنند و در مقايسه با اولين سفر اروپايی بارسلونا که به مقصد سلتيک انجام شده بود، ليونل مسی، خاوير ماسچرانو و کارلوس پويول نيز در اردوی تيم هستند. جالب اينجاست که آخرين باری که پويول در يک بازی اروپايی تيمش را همراهی کرده بود، در ورزشگاه سن‌سيرو بود. ورزشگاهی که او يک‌بار در صحبت‌هايش گفته که اگر روزی بارسا را ترک کند، در آنجا بازی خواهد کرد. ا

ز سوی ديگر «آدريانو گاليانی» در گفت‌وگو با شبکه اسکای‌اسپورت ايتاليا گفته: «ماريو بالوتلی» به‌خاطر مصدوميت از ناحيه ران در اردوی تيم ملی ايتاليا و «کريستين آبياتی» به‌دليل کشيدگی عضله ساق پا نمی‌توانند در بازی امشب سن‌سيرو به ميدان بروند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فصل گذشته نتيجه بازی دو تيم در مرحله يک‌هشتم نهايی در مجموع ۴ بر ۲ به سود حريف اسپانيايی پايان يافت در حالی‌که فصل قبل از آن دو تيم در مرحله گروهی در اسپانيا به تساوی ۲ - ۲ رضايت دادند و در ايتاليا بارسلونا ۳ بر ۲ پيروز شده بود.

بارسلونا همچنين در نيمه‌نهايی رقابت‌های ۲۰۰۵-۲۰۰۶ نيز ميلان، قهرمان هفت دوره اروپا را در مجموع يک بر صفر شکست داد تا در نهايت به دومين قهرمانی خود از چهار بار قهرمانی در مسابقات اروپايی برسد. بنابراين مسابقه امشب نه‌تنها فرصتی برای انتقامجويی تيم ايتاليايی بلکه در عين حال شانسی برای صدرنشينی آن در گروهH خواهد بود.

هم‌اکنون در اين گروه شاگردان خراردو مارتينو در بارسلونا با شش‌امتياز از دو بازی در صدر قرار دارند در حالی‌که ميلان با چهارامتياز دوم است.

در ديگر ديدار اين گروه سلتيک بايد با آژاکس ديدار کند. سلتيکی‌ها پس از شکست در بازی قبلی برابر بارسلونا آن هم در خانه خود به کسب سه‌امتياز اين ديدار به‌شدت نياز دارند تا بتوانند به جمع مدعيان گروه اضافه شوند.

آژاکس در بازی قبلی خود در ليگ قهرمانان در دقايق پايانی بازی برده را با تساوی عوض کرد. اين ديدار در واقع رقابت برای سوم‌شدن در گروه است تا تيم صعود‌کننده به ليگ اروپا مشخص شود.

در ديگر بازی حساس امشب و در گروهF آرسنال در يکی از حساس‌ترين بازی‌ها در خانه به ديدار نايب‌قهرمان دوره قبل می‌رود. آرسنال که اين روزها صدر‌نشين ليگ برتر انگليس است و شرايط خوبی دارد در بازی قبلی خود موفق شد ناپولی را در ورزشگاه اتحاد با دو گل شکست دهد.

آنها که اين روزها با «مسوت اوزيل» تمام تيم‌ها را حريفی آسان برای خود می‌بينند، برای تيمی که امشب مربی را روی نيمکت خود نمی‌بيند نقشه‌های زيادی در سر دارد.

«يورگن کلوپ» در اين بازی دومين محروميت خود را از همراهی تيمش سپری خواهد کرد. وی در جريان شکست ۲ بر يک تيمش در نخستين بازی اين فصل مقابل ناپولی به دليل اعتراض به داور دو جلسه محروم شد.

در ديگر ديدار اين گروه مارسی در ديداری حساس ميزبان ناپولی خواهد بود. مارسی هر دو ديدار قبلی خود را در ليگ فرانسه با شکست پشت‌سر گذاشته است و به سه امتياز اين ديدار بسيار نياز دارد.

برنامه ديدارهای امشب:
گروه E: شالکه - چلسی، استوابخارست رومانی - بازل سوييس
گروه F: آرسنال – دورتموند، مارسی فرانسه - ناپولی
گروه G: آستريا وين اتريش - اتلتيکومادريد، پورتو پرتغال - زنيت سنت‌پترزبورگ روسيه
گروه H: ميلان – بارسلونا، سلتيک اسکاتلند - آژاکس آمستردام


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016