دوشنبه 27 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کی‌روش: دنبال انتقام گرفتن از لبنان نيستيم، برنامه‌ريزی فيفا فاقد منطق اوليه‌است

ايسنا ـ سرمربی تيم ملی فوتبال ايران با بيان اين که به فکر انتقام گرفتن از لبنان نيست گفت: ديدگاه من نسبت به بازی فردا ارتباطی به کلمه «انتقام» ندارد و تنها سعی می کنيم با تمرکز بالا جوری بازی کنيم که لبنان را شکست دهيم.

به گزارش خبرنگار ايسنا از بيروت، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پيش از بازی تيم ملی فوتبال ايران با لبنان درباره اين مسابقه اظهار کرد: تيم ما در حال حاضر وضعيت خوبی در جدول دارد. ما ۱۰ امتيازی هستيم و با برد خوبی که مقابل تايلند به دست آورديم در صدر جدول هستيم و تمام تلاشمان را می‌کنيم تا لبنان را شکست دهيم. من از رسانه‌ها هم تشکر می‌کنم که اين مسابقه را پوشش می‌دهند. به طور کلی می‌توان گفت هم ايران و هم لبنان هر دو برای صعود از اين گروه مقابل هم می‌ايستند و قطعا بازی سختی خواهيم داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کی‌روش در پاسخ به اين سوال که در اين بازی می‌خواهيد انتقام شکستی که مقابل لبنان در بيروت پذيرفتيد را بگيريد؟ گفت: من معتقدم در فوتبال کلماتی مانند انتقام، جنگ، دعوا مطرح نيست. اتفاقی که در آن بازی افتاد و شکستی که ما متحمل شديم، مقصرش ما نبوديم. ما در شرايط سختی قرار داشتيم. چندين بازيکن ما به دليل مصدوميت همراه مان نبودند. زمين هم کيفيت مناسبی نداشت. نهايتا اين دلايل هم توجيهی برای آن نتيجه‌ نيست.

وی افزود: نگرش ما برای اين مسابقه ارتباطی به آن بازی ندارد و به هيچ وجه به کلمه "انتقام" هم مربوط نمی‌شود. ما در آن مسابقه اجازه داديم لبنان مسابقه را به دست بگيرد و کنترل کند. ما بايد در بازی فردا هوشيار باشيم و جنگجويانه‌تر بازی کنيم و با کنترل مسابقه نتيجه‌ را به سود ايران رقم بزنيم.

کی‌روش با انتقاد از برنامه‌ريزی مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسيا و تداخلی که با برنامه‌های آماده سازی تيم‌های راه يافته به جام جهانی دارد نيز ، اظهار کرد: برای من جای تعجب دارد که چنين برنامه‌ريزی‌ می بينم. تيم‌های ژاپن، استراليا، کره جنوبی و ايران از آسيا به جام جهانی راه يافته‌اند، ‌ما چهارمين نماينده آسيا بوديم که به جام جهانی رفتيم و چرا نبايد مانند سه تيم ديگر از مزايايی که آنها دارند بهره نبريم.

کی‌روش با انتقاد افزود: در حال حاضر آن سه تيم درگير مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسيا نيستند، حال چرا ما نبايد از فرصتی که آنها دارند برخوردار باشيم؟ من به هيچ وجه اين موضوع را نمی‌فهمم. هر تيم ديگری می توانست جای ايران باشد. اين تصميم فاقد منطق اوليه است. اگر فيفا چهار سهميه را به قاره آسيا اختصاص داده چرا نبايد همه آنها در يک شرايط برای جام جهانی آماده شوند؟

وی گفت: در عين حال برنامه من برای اين بازی شفاف است. ما با تمام تمرکز به ميدان می رويم و حواسمان را معطوف به بازی با لبنان که يک مسابقه از مقدماتی جام ملت‌های آسياست جلب کرده‌ايم، اما در عين حال همه می‌دانيم که اين بازی با برنامه‌های آماده سازی جهت حضور در جام جهانی تداخل دارد. ما مقابل لبنان از دو، سه بازيکن جوان استفاده خواهيم کرد تا طراوت بيشتری به تيم تزريق شده و خون جديدی را در رگ‌های تيم ملی ايران شاهد باشيم.

سرمربی تيم ملی فوتبال ايران در پايان در پاسخ به سوال يکی از خبرنگاران لبنانی مبنی بر اين که شما در مصاحبه با يکی از روزنامه‌های لبنانی گفته ايد اين تيم لبنان ضعيف شده است و آيا به صراحت اين را قبول داريد؟ اظهار کرد: من هيچ وقت چنين صحبتی را بيان نکرده‌ام. شما که از اصحاب رسانه هستيد. هر چيزی که روزنامه‌ها می‌نويسند لزوما درست نيست و من هيچ وقت چنين صحبتی را بيان نکردم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016