شنبه 16 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حسن روشن: انتظار صعود تيم ملی فوتبال ايران از گروه خود توهم نيست

کرج - ايرنا - پيشکسوت فوتبال و ملی پوش کهنه کار خطاب به کارلوس کی روش سرمربی تيم ملی فوتبال ايران گفت: صعود از اين گروه توهم نيست.

حسن روشن روز شنبه پس از همگروه شدن تيم ملی فوتبال ايران با تيم های آرژانتين، نيجريه و بوسنی و هرزگووين در گروه F جام جهانی ۲۰۱۴ فوتبال در برزيل در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: اعتقاد دارم با لطف و عنايت خداوند در گروه خوبی قرار گرفته ايم و می توانيم با کمی تلاش، به دور دوم رقابت ها صعود کنيم و اين غيرممکن نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی در خصوص صحبت سرمربی تيم ملی فوتبال ايران که صعود از اين گروه را توهم خوانده بود، گفت: بايد بگويم که به هيچ عنوان صعود از اين گروه توهم نيست، البته کارلوس کی روش حرفه ای است و به لحاظ روانی اين صحبت را انجام داده اما خوب بود که او مقتدرانه از صعود حرف می زد، اعتقاد دارم با برنامه ريزی مناسب و کسب آمادگی و برگزاری بازی های تدارکاتی، شانس صعود داريم.

روشن يادآور شد: تيم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات بين المللی مادريد که به بهانه ۷۰ سالگی باشگاه رئال مادريد برگزار شد با آرژانتين يک بر يک مساوی کرد و در ضربات پنالتی مغلوب شديم، البته اين برای قديم بود و اين موضوع برای زمانی است که ما در مقابل نام های بزرگ مشکلی نداشتيم و نمی ترسيديم.

وی ادامه داد: اغلب بازيکنان تيم ملی فوتبال نيجريه در کشورهای اروپايی از جمله فرانسه بازی می کنند و تيم ملی بوسنی و هرزگووين نيز به لحاظ بدنی شرايط خوبی دارد اما با تمام اين تفاسير در گروه خوبی قرار داريم و می توانيم با تدارک مناسب صعود کنيم.

روشن تاکيد کرد: اکنون زمان کار کردن است و بايستی با مديريت مناسب و برگزاری اردو و بازی های تدارکاتی، شانس خودمان را برای صعود افزايش دهيم، بايد تيمی آماده کنيم که قدرتمند باشد و با نزديک شدن به زمان جام جهانی با اضافه شدن بازيکنان لژيونر ايرانی، قدرت تيم ملی فوتبال کشورمان را بيشتر کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016