شنبه 16 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمود ياوری: اگر خوب برنامه ريزی کنيم، بردن تيم بوسنی و نيجريه دور از دسترس نيست

شيراز - ايرنا - سرمربی تيم فوتبال فجر شهيد سپاسی شيراز گفت: اگر به برنامه های سرمربی تيم ملی فوتبال توجه کنيم و خوب تدارک ببينيم، بردن تيم های بوسنی و هرزگووين و نيجريه دور از دسترس نيست مشروط به اينکه زمان شش ماه باقی مانده تا شروع جام جهانی را به راحتی از دست ندهيم.

محمود ياوری روز شنبه در گفت و گو با ايرنا بيان داشت: با اهميت دادن به برنامه ها و برگزاری بازی های تدارکاتی مناسب می توانيم روزهای بهتری برای تيم ملی فوتبال پيش بينی کنيم و حتی بهتر از جام جهانی آلمان ظاهر شويم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: تيم ملی فوتبال ايران در رقابت های مقدماتی به عنوان سرگروه به جام جهانی صعود کرد و اين به نشانه آنست که می توانيم در جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل با انجام بازی های خوب، آبرو داری کنيم.

سرمربی اسبق تيم ملی فوتبال ايران ادامه داد: می توانيم از فرصتی که بدست آمده در برابر آرژانتين که قهرمان جهان است استفاده کرده و بازی قابل قبولی ارايه دهيم و در صورت شکست، بازنده سربلندی باشيم.

ياوری اضافه کرد: تيم بوسنی و هرزگووين هم شرايط خوبی داشته که به جام جهانی صعود کرده است و بنابراين می توان با اين تيم بازی خوبی ارايه دهيم و تيم نيجريه هم از تيم های خوب قاره آفريقا است که سابقه زيادی در جام های جهانی دارد و تيم فوتبال نوجوانان اين کشور هم اخيرا در جام جهانی نوجوانان در امارات عربی متحده بار ديگر به مقام قهرمانی رسيد. اصولا اينگونه تيم ها هم قدرتی و هم تکنيکی هستند.

وی افزود: تيم های باشگاهی کشورهای شرکت کننده در جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل موظف هستند ۴۵ روز پيش از شروع بازی ها بازيکنان خود را در اختيار مربيان تيم ملی قرار دهند تا آنها بتوانند در اين مدت برنامه ريزی کنند، ضمن اينکه آنها برنامه های خود را تا دو سال آينده مشخص کرده اند و فقط ما هستيم که برنامه نداريم و مرتب ليگ برتر را تعطيل می کنيم.

ياوری در پاسخ به اين پرسش که برای بازی های تدارکاتی بهتر است با چه تيم هايی بازی کنيم، افزود: بهتر است با تيم هايی بازی کنيم که در مرحله مقدماتی جام جهانی در گروه تيم های آرژانتين، نيجريه و بوسنی و هرزگووين حضور داشتند، ضمن اينکه از بازی کردن با تيم های قوی و مطرح نبايد هراسی داشته باشيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016