چهارشنبه 13 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ايران با آسيايی‌ها در گلدان سوم قرعه کشی جام جهانی

مهر ـ در آستانه مراسم قرعه کشی رقابتهای جام جهانی که جمعه در ايالت باهيا برزيل برگزار می‌شود، فيفا دسته بندی ۳۲ تيم حاضر در گلدان‌های قرعه کشی را مشخص کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، چهار گلدان قرعه کشی رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل سه شنبه شب توسط فيفا اعلام شد و تيم ملی فوتبال ايران به همراه ژاپن، کره‌جنوبی، استراليا، آمريکا، مکزيک، کاستاريکا و هندوراس در گلدان شماره ۳ قرار گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در گلدان نخست تيم‌های برتر رده بندی فيفا قرار گرفته‌‎اند که شامل برزيل ميزبان رقابتها در کنار کلمبيا، آرژانتين، اروگوئه، آلمان، اسپانيا، بلژيک و سوئيس است.

در گلدان‌های ديگر قانون جغرافيايی که طی آن تيم‌های يک قاره با هم در يک گروه قرار نگيرند، اعمال شده و به اين ترتيب تيم‌های آسيايی، آفريقايی، آمريکای جنوبی با هم همگروه نخواهند شد.

در گلدان دوم ۵ نماينده آفريقای جنوبی الجزاير، کامرون، ساحل عاج، غنا و نيجريه در کنار دو تيم شيلی و اکوادور قرار گرفته‌اند.

در نهايت در گلدان چهارم هم ۹ تيم اروپايی بوسنی و هرزگوين، کرواسی، انگليس، فرانسه، يونان، پرتغال، ايتاليا، هلند و روسيه حضور دارند.

به گفته "جرومه والکه" قبل از قرعه کشی از گلدان چهارم يک تيم به گلدان دوم منتقل می‌شود تا قانون همگروه نشدن تيم‌های هم قاره رعايت شود.

هر گروه جام جهانی يک تيم از اين ۴ گلدان را در خود جای می‌دهد. مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل جمعه ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران آغاز خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016