شنبه 16 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

منصور پورحيدری: به صعود تيم ملی از دور مقدماتی اميدوارم نيستم، اميد واهی به مردم ندهيم

مهر ـ سرمربی پيشين تيم ملی و مدير فنی تيم فوتبال استقلال با بيان اينکه اصلاً نبايد انتظار صعود ايران را به دور بعد جام‌جهانی داشته باشيم گفت: مردم را با وعده‌های واهی اميدوار به صعود نکنيم. قطعا تيم‌هايی که همگروه ايران هستند با برنامه‌ريزی دقيق و کامل به برزيل خواهند آمد و اگر ما می‌خواهيم برابر اين حريفان نتيجه بگيريم بايد برنامه‌ريزی بهتر و بازی‌های تدارکاتی بيشتری داشته باشيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


منصور پورحيدری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بيان اين مطلب به شرايط حضور تيم ملی فوتبال ايران در جام جهانی برزيل اشاره کرد و افزود: در جام جهانی و با توجه به قرعه ای که برای ما پيش آمد کار بسيار سختی پيش رو خواهيم داشت و بايد با يک برنامه ريزی دقيق از همين امروز کارمان را برای حضور در جام جهانی شروع کنيم.

پورحيدری خاطرنشان کرد: نبايد با دادن اميد واهی به مردم انتظارات آنان را از تيم ملی و نتايجی که در جام جهانی می گيرد بيش از اندازه بالا ببريم.

وی تاکيد کرد: به جرات می گويم که ما به دور بعد صعود نخواهيم کرد چرا که نيجريه و آرژانتين دو قطب بزرگ فوتبال هستند که مطمئناً آنها نيز با برنامه ريزی حساب شده ای در جام جهانی حضور پيدا خواهند کرد.

پورحيدری در ادامه افزود: چرا بايد به مردم بگوييم که حتماً صعود خواهيم کرد. بايد با منطق پيش برويم نه با احساس مان. البته در فوتبال اتفاقات بسيار زيادی خواهد افتاد و اميدوارم برای ايران نيز اين اتفاقات رقم بخورد.

مدير فنی تيم فوتبال استقلال در خصوص ديدار دو تيم استقلال و سپاهان نيز گفت: ما پس از مدت ها توانستيم تنها دو روز تمامی بازيکنان مان را در اختيار داشته باشيم و شما ديديد که يک بازی بسيار خوب را نيز ارايه داديم. اميدوار هستم با توجه به اين که از اين به بعد تمامی بازيکنان مان را در اختيار داريم بتوانيم در دور برگشت امتيازات لازم را کسب کنيم.

پورحيدری در پايان در خصوص ديدار استقلال مقابل کاسپين قزوين در جام حذفی نيز گفت: جام حذفی هميشه جام شگفتی ها بوده و برای هواداران از حساسيت بالايی برخوردار است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016