شنبه 16 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دايی: با وضع فعلی آبرويمان در جام جهانی می‌رود

ايسنا ـ سرمربی و بازيکن سابق تيم ملی فوتبال با مثبت ارزيابی کردن گروه ايران در جام جهانی معتقد است نبايد از روی احساسات درباره صعود از مرحله گروهی صحبت کنيم، چون تيم ملی هيچ تدارکی برای جام جهانی نديده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، علی دايی بعد از تمرين صبح امروز (شنبه) پرسپوليس در جمع خبرنگاران درباره قرعه‌کشی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل و اين که آيا ايران در گروه آسانی قرار گرفته است يا نه، اظهار کرد: در جام جهانی گروه سخت و آسان نداريم. تمام تيم‌های خوب دنيا به اين مسابقات راه پيدا می‌کنند و کار بسيار سخت است. اما اگر بخواهيم گروه‌مان را با ساير گروه‌ها مقايسه کنيم، می بينيم که نسبت به آنها آسان‌تر است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: نيجريه نيز جزو تيم‌های بزرگ دنيا است و آرژانتين هم به عنوان تيم اول در گروه قرار گرفته است. کار سختی پيش‌رو داريم. متاسفانه با برنامه‌ فعلی هم کارمان سخت‌تر خواهد شد.

سرمربی سابق تيم ملی فوتبال در پاسخ به اين سوال که آيا ايران شانس صعود از گروهش را خواهد داشت يا نه؟ تصريح کرد: مطمئنا شانس صعود هميشه وجود دارد، اما با اين شرايط کارمان سخت است. نبايد از اکنون بگوييم نيجريه و بوسنی را می‌بريم.

دايی همچنين درباره واکنش سرمربيان نيجريه و بوسنی پيرامون سطح پايين فوتبال ايران افزود: اگر بخواهيم اين تيم‌ها را در سطح بين‌المللی نگاه کنيم می بينيم که حق با آنهاست. آنها تيم ملی ايران را ارزيابی کردند و با شناخت درباره ما صحبت می‌کنند ، اين در حالی است که ما بدون اين که تدبيری برای آينده انديشيده باشيم از روی احساسات شعار می‌دهيم و می گوييم از گروه‌مان صعود خواهيم کرد. همه تيم‌ها بزرگ‌اند. نيجريه نيز جزو تيم‌های خوب آفريقايی است. بوسنی نيز بازيکنان خوبی دارد. همان طور که گفتم اگر با روش فعلی جلو برويم، آبرويمان در جام جهانی می‌رود. اما بايد بازی تدارکاتی خوبی را انجام دهيم تا با تيم‌های قوی آشنا شويم.

کاپيتان سابق تيم ملی فوتبال اضافه کرد: ما بايد سطح تيم‌های همگروهی مان را ببينيم و بازی‌های تدارکاتی در سطح‌ آنها انجام دهيم. حتما بايد با يک تيم آفريقايی قوی بازی برگزار کنيم. يک تيم هم از آمريکای جنوبی يا مرکزی می‌تواند رقيب خوبی برای بازی دوستانه باشد. برای آمادگی جهت بازی با بوسنی نيز می‌توانيم به سراغ تيم‌های مثل صربستان و کرواسی برويم.

سرمربی پرسپوليس در پايان دوباره روی بی برنامگی تيم ملی اشاره کرد و گفت: آيا کادر فنی تيم ملی برنامه‌ای داده که بدانيم دو ماه بعد چه بازی قرار است برگزار شود. ما دلمان را به بازی‌های جام ملت‌های آسيا خوش ‌کرده‌ايم ، اما بازی با لبنان دردی از ما دوا نمی‌کند. ما بايد با تيم‌های بزرگ بازی کنيم. حتی اگر در جام جهانی هم شکست خورديم حداقلش اين است که تلاش‌مان را کرديم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016