یکشنبه 17 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرار بوکسورهای مازندرانی از خوابگاه مسابقات!

دو بوکسور تیم مازندران شبانه از خوابگاه مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور در استان البرز فرار کردند!

مجتبی حسین پور ، مربی تیم مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: دو بوکسور اوزان 91 و 91+ کیلوگرم تیم استان مازندران بودند که قرار بود در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور در قالب تیم ما مبارزه کنند. شب به خوابگاه رفتیم همه چیز درست بود و همه رفتند که استراحت کنند. صبح که بیدار شدیم هر چه این دو نفر را جست‌وجو کردیم پیدا نکردیم. پس از پرس و جو متوجه شدیم که آنها ساعت چهار یا پنج صبح وسایل خود را برداشته و از خوابگاه فرار کرده‌اند !

وی افزود: این دو بوکسور بدون این که چیزی در مورد این اقدام‌شان بگویند اردو را ترک کردند. آنها لطمه زیادی به تیم استان‌شان زدند. استان مازندران برای این رقابت‌ها شش سهمیه داشت که دو نفر از آنها به این شکل مسابقات را ترک کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مربی تیم استان مازندران در پاسخ به این سوال که آیا از این دو بوکسور اطلاع دارند؟ گفت: نمی‌دانم که آنها به چه دلیل و کجا رفته‌اند. تنها این را می‌دانم که بعد از این اتفاق با آنها تماس گرفتیم و موبایل‌شان خاموش بود. حتی با خانواده آنها تماس گرفتیم که پدر یکی از آنها از شنیدن این خبر و ترک اردو توسط فرزندش، شوکه و بسیار ناراحت شد.

وی با تاکید بر این که با این دو بوکسور باید به شدت برخورد شود، گفت: ما برای این دو بوکسور هزینه‌های زیادی در اردو انجام دادیم و این رفتار آنها اصلا درست نیست. اگر با آنها برخورد نشود حتما این رفتار به بوکسورهای بقیه تیم‌ها هم سرایت خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016