شنبه 14 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
12 دی» پژمان منتظری به ام صلال قطر پيوست
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پژمان منتظری: ترس از دست دادن تيم ملی مانع حضورم در قطر شده بود

گناوه - ايرنا - پزمان منتظری مدافع ملی پوش ايرانی گفت: درفصل گذشته وفصل جاری چند پيشنهاد از تيم های قطری داشتم اما رغبت به حضور در ترکيب استقلال بخاطر از دست ندادن جايگاهم در تيم ملی فوتبال ايران مانع از پيوستم به اين تيمها شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به گزارش ايرناازتارنمای ورزشی الدوری والکاس ؛ منتظری جمعه شب هنگام معرفی به رسانه ها پس از پيوستن به تيم ام صلال قطر با اشاره به اينکه در ابتدای فصل گذشته دو پيشنهاد از تيم های الريان والسيليه قطر را به همين دليل رد کرده است، افزود: در ابتدای فصل جاری نيز دو پيشنهاد از تيمهای الاهلی قطر و داليان چين را نپذيرفته ام.

منتظری افزود: پس از محقق شدن آرزويم در راه يابی تيم ملی فوتبال ايران به رقابتهای فوتبال جام جهانی برزيل پيشنهاد تيم ام صلال را پس از بررسی همه جوانب قبول کردم وبا اين تيم قرارداد بستم.

در اين کنفرانس مطبوعاتی خالد آل جبار دبير اجرايی باشگاه ام صلال وشيخ تيم بن محمد آل ثانی سرپرست تيم فوتبال اين باشگاه حضور داشتند و ضمن ابراز خرسندی از حضور منتظری در تيم بحران زده ام صلال اظهار اميدواری کردند که تيم ام صلال باوجود منتظری که يکی از بهترين مدافعان حال حاضر ايران است و چند گزينه ديگر که بتازگی تيم به آنها را به خدمت گرفته بتواند به نتايج خوبی در نيم فصل دوم ليگ ستارگان قطر کسب کند.

پژمان منتظری مدافع ملی پوش استقلال ايران پنجشنبه گذشته باعقد قراردادی که مدت آن يک فصل ونيم است رسما به تيم ام صلال قطر پيوست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016