شنبه 14 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جادوگر مکزيکی: آلمان شانس اصلی قهرمانی جام جهانی

يک پيشگوی سرشناس مکزيکی از شانس بالای تيم ملی فوتبال آلمان برای قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل سخن گفت. او سال ۲۰۱۴ را برای بارسلونا خوش يمن ندانست.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، جام جهانی ۲۰۱۴ در برزيل برگزار می‌شود. با نزديک شدن به زمان برگزاری اين رقابت‌ها بازار پيش‌بينی‌ها داغ داغ است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



واسکه آلبا، پيشگوی سرشناس مکزيکی که لقب "جادوگر بزرگ" را دارد، شانس آلمان برای قهرمانی در برزيل را بيشتر از ديگر تيم‌ها می‌داند.

او چهار تيمی که بيشترين شانس را برای قهرمانی دارند، معرفی کرد که در اين ميان نامی از تيم بزرگ و پر ستاره‌ای همچون آرژانتين به چشم نمی‌آيد.

اين پيشگوی مکزيکی که در بسياری از زمينه‌ها به پيشگويی می‌پردازد و بسياری از پيشگويی‌های او درست از آب در آمده است، از چهار تيم آلمان، برزيل، اسپانيا و هلند به عنوان شانس‌های اصلی قهرمانی در برزيل نام برد. او گفت: به نظر من آلمان، برزيل، اسپانيا و هلند به ترتيب بيشترين شانس را برای قهرمانی دارند.

واسکس درباره عملکرد تيم کشورش مکزيک، گفت: بر اين باورم که يک پيروزی، يک شکست و يک تساوی عملکرد مکزيک در برزيل خواهد بود.

تيم ملی فوتبال مکزيک با تيم‌های برزيل، کامرون و کرواسی همگروه است. پيشگوی سرشناس مکزيکی، گفت: کارلوس ويلا، مهاجم تيم ملی فوتبال کشورش به خاطر غرور فرصت بازی در برزيل را پيدا نخواهد کرد. او هم‌چنين درباره خاوير هرناندس هم گفت که به احتمال زياد مهاجم منچستريونايتد هم به برزيل نخواهد رسيد.

اين پيشگوی مکزيکی درباره رئال مادريد و بارسلونا، گفت: احساس می‌کنم که سال ۲۰۱۴ برای بارسلونا خوش يمن نخواهد بود، اما رئال مادريد حداقل يک جام به دست خواهد آورد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016