شنبه 14 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رسول خادم رييس فدراسيون کشتی شد

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، مجمع انتخاباتی رياست فدراسيون کشتی صبح امروز (شنبه) به رياست نصرالله سجادی در آکادمی ملی المپيک برگزار شد و رسول خادم با ۳۷ رای از ۳۸رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رييس فدراسيون کشتی انتخاب شد. يک رای نيز ممتنع بود.

علاوه بر خادم، محمدرضا توپچی، حميد سيفی، علی بديع و مجتبی شيرازی کانديدای رياست فدراسيون کشتی بودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عباس جديدی هم که کانديدا بود به خاطر عضويت در شورای اسلامی شهر تهران و منع قانونی توسط سازمان بازرسی کل کشور اجازه حضور در انتخابات رياست فدراسيون کشتی را نداشت.

بهرام افشارزاده، دبير کل کميته ملی المپيک، حميد بنی تميم دبير مجمع، محمد ابراهيم امامی به عنوان نماينده داوران، محمد طلايی به عنوان نماينده مربيان، اميد نوروزی، احسان لشگری و قاسم رضايی به عنوان نماينده ورزشکاران و ناصر طالبی و احمد گواری به عنوان نمايندگان وزارت ورزش و جوانان در اين مجمع حضور داشتند.

علی بديع، محمد رضا توپچی و حميد سيفی از کانديداهای حاضر در اين مجمع پس از صحبت‌های خود به نفع رسول خادم از انتخابات کنار رفتند.

در مجمع امروز ۳۸ نفر حضور داشتند و رييس هيات کشتی فارس غايب مجمع بود.

***

خادم: فکر نمی‌کردم رئيس کشتی شوم
بايد از دوران قاليچه و پسته خارج شويم

مهر ـ رئيس جديد فدراسيون کشتی اعلام کرد فکرش را نمی‌کرد روزی بتواند رئيس فدراسيون کشتی شود. وی همچنين گفت: ورزش ايران صاحب سند برنامه‌ريزی برای کشتی نبوده اما ما سندی را با چشم انداز المپيک ۲۰۱۴ تدوين کرده‌ايم.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول خادم پس از انتخابش به عنوان رئيس جديد فدراسيون کشتی ضمن بيان مطلب فوق گفت: هيچ وقت فکرش را نمی‌کردم روزی رئيس فدراسيون کشتی شوم اما روزگار به شکلی چرخيد که در اين مسئوليت قرار گرفتم.

وی با تشکر از اعضای مجمع که تکليف فدراسيون را مشخص کردند، ادامه داد: در اين مدت روی حوزه‌های مختلف بحث کرديم که از جمله آنها نظام برنامه‌ريزی جامع در کشتی است زيرا ورزش ايران صاحب سند برنامه‌ريزی برای کشتی نيست.

رئيس جديد فدراسيون کشتی در ادامه خاظرنشان کرد: ما ظرفيت‌های زيادی داشتيم که متاسفانه در اين سال‌ها اتفاقاتی رخ داد که بزرگان اين رشته از صحنه دور بودند و ما بسيار علاقمنديم آنها دوباره به صحنه‌های مختلف کشتی باز گردند.

خادم اضافه کرد: اين سند با چشم انداز المپيک ۲۰۲۴ تدوين شده که اجرای همين سند هم بحث بسيار مهمی است و نبايد اجازه داد مانند سندهای ديگر بايگانی و آرشيو شود.

وی در اين خصوص افزود: بحث ديگرمان در فدراسيون کشتی، نظام بودجه‌ بندی است که بايد تعريف شود، خوشبختانه پيش نويس و سرفصل‌های آن تهيه شده است که با کمک دوستان آن را اجرايی خواهيم کرد.

رئيس جديد فدراسيون کشتی در مورد اقداماتش در بحث بين‌الملل فدراسيون کشتی هم گفت: در اين خصوص بحث بايد از قاليچه و پسته خارج شده و ما کاری جامع‌تر و بهتر را انجام دهيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016