شنبه 14 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

چگونه به وسيله ورزش از شر چربی‌های اضافه خلاص شويم

امروزه راه‌های مختلفی برای از بين بردن چربی‌های اضافه بدن ارائه شده‌اند. از جمله آنها استفاده از کرم‌ها و قرص‌های مختلف، اما يکی از راه‌هايی که می‌تواند در از بين بردن چربی‌ها بسيار موثر باشد ورزش کردن است که خطری هم ندارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، بسياری از افراد در دنيا با مشکل چاقی دست و پنجه نرم می‌کنند. به همين دليل است که هر روز راه‌های جديدی از طرف کلينيک‌های زيبايی و پزشکان زيبايی برای از بين بردن چربی‌ها ارائه می‌شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ورزش راهی کم خطر برای سوزاندن چربی‌ها است. می‌توانيد از توصيه‌های زير برای لاغر شدن به وسيله ورزش استفاده کنيد:

۱- يکی از بهترين راه‌ها برای از بين بردن چربی‌های اضافه بدن ساختن ماهيچه است. برای ساختن هر نيم کيلو ماهيچه حداقل روزی ۵۰ کالری اضافه سوزانده می‌شود، زيرا ساختن ساختمان عضلانی نياز به انرژی دارد.

۲- برای سوزاندن چربی‌ها از ورزش‌های هوازی استفاده کنيد. پياده‌روی، پياده روی سريع، شنا در کنار ورزش‌های غير هوازی که برای ساختن ماهيچه پاها و لگن هستند، لازم است. اگر اين ورزش‌ها هر روز و درست انجام شوند چرخش خون و هورمون‌ها در بدن نيز تنظيم می‌شوند. انجام منظم اين ورزش‌ها باعث می‌شود که دفع سموم صورت بگيرد و بدين شکل چربی‌های اضافه نيز سوزانده شده و از بين می‌روند.

۳- اگر با انجام همه اين ورزش‌ها به نتيجه‌ نرسيديد ممکن است که مشکل هورمونی داشته باشيد. عدم تعادل در هورمون‌ها گاهی اوقات مهم‌ترين دليل چاقی و انباشه شدن چربی‌ها در بدن است.

۴- ورزش‌های غير هوازی نيز برای سوزاندن چربی‌ها بسيار مهم هستند. در واقع اين ورزش‌های غير هوازی هستند که کمک می‌کنند چربی‌های اضافه به بافت‌های ماهيچه‌ای تبديل شوند.

بهترين ورزش‌های غير هوازی وزنه زدن و حرکاتی برای شکل گرفتن عضلات دست است. می‌توانيد اين حرکات را به کمک دستگاه‌های ورزشی نيز انجام دهيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016