شنبه 14 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جالب‌ترين صحبت‌های فوتبالی ۲۰۱۳

کريستيانو رونالدو، ليونل مسی، فرانک ريبری، زلاتان ابراهيموويچ و مارادونا تنها چند تن از افرادی هستند که صحبت‌هايشان در سال ۲۰۱۳ از سوی فيفا به عنوان صحبت های برگزيده سال انتخاب شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، فوتبال جهان در سال ۲۰۱۳ شاهد اتفاقات جالب بسياری بود که در اين بين صحبت‌های جالبی نيز در بين اهالی فوتبال شنيده شد که نمونه‌های از آن را در زير می‌خوانيم.

ليونل مسی پس از دريافت چهارمين توپ طلا: ذهنم کار نمی کند. نمی دانم چه بايد بگويم. اين جايزه را به خانواده‌ام تقديم می کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



فرانک ريبری: جای توپ طلا را در خانه‌ام مشخص کرديم. همسرم قرار است آن را روی شومينه خانه‌ام بگذارم. من به توپ طلا فکر نمی کنم اما همسرم خيلی به آن فکر می کند.

کريستيانو رونالدو: اگر توپ طلا به من برسد، می دانم آن را کجا بگذارم.

خورخه والدانو: بهترين بازيکن جهان ليونل مسی است و نفر دوم نيز ليونل مسی مصدوم است. او يک بازيکن خارق العاده است.

زلاتان ابراهيموويچ: جام جهانی بدون من ارزش ديدن ندارد.

اسکار تابارس، سرمربی اروگوئه: ما استاد بازی های پلی اف هستيم. دهانتان را ببنديد و ببينيد بازيکنانم در بازی برابر اردن چکار خواهند کرد.

خوليو والدس، سرمربی پاناما پس از حذف از رسيدن به جام جهانی: آنچه امروز رخ داد خيلی دردناک بود. هنوز نمی توانم باور کنم چه چيزی رخ داده است.

جرارد پيکه: پس از چند سال بازی با يک سيستم خاص زير نطر پپ گوآرديولا و تيتو ويلانووا به نظر ما برده های اين سيستم بازی شديم.

کارلو آنچلوتی:‌ آرسن ونگر بايد به خاطر اينکه اوزيل را به آنها داديم من را به شام در يک رستوران دعوت کند.

گرت بيل پس از امضای قرارداد با رئال مادريد: با يک پنی هم به رئال‌مادريد می‌آمدم.

رونالدينيو پس از فتح کوپاليبرتادورس: آنها می گفتند من تمام شده ام، می‌گفتند من خائن هستم، می‌گفتند دوران من تمام شده است. حالا آنها چه می گويند؟

باشگاه رئال‌مادريد: مراتب هم دردی خودمان را با تيتو ويلانوا، خانواده او و باشگاه بارسلونا اعلام می کنيم.

فرناندو تورس پس از شکست برابر برزيل در جام کنفدراسيون ها: از آن روز‌هايی بود که هر چقدر بازی می‌کرديم نمی توانستيم به دروازه برزيل برسيم.

نيمار: خيلی احساس هيجان انگيزی دارم. بازی برابر مسی، اينيستا و ژاوی برای من يک رويا بود که به حقيقت پيوست.

سر آلکس فرگوسن: حضور طولانی‌مدت در منچستر يونايتد افتخار است. مدت‌ها به بازنشستگی فکر کردم. اين تصميمی نبود که يک‌شبه بگيرم.

ويسنته دل‌بوسکه: کاسياس اسطوره تيم ما محسوب می شود . همانطور که نمی توانستيد از انگليسی ها سوال کنيد چرا به پيتر شيلتون بازی داديد، از من هم نمی توانيد بپرسيد چرا به کاسياس بازی می‌دهم.

يورگن کلوپ: با آمدن پپ به بايرن يک مورينيو – گوآرديولا ديگر در فوتبال و اين بار در آلمان خواهد بود.

ديگو مارادونا: همانطور که خدای فوتبال آرژانتين است، اکنون پاپ هم آرژانتينی است. می خواهم به ايتاليا بروم و با او ديدار کنم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016