یکشنبه 15 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استقلال صدر را از قرمزها گرفت

شرق ـ صدر جدول ليگ برتر يک‌بار ديگر دست‌به‌دست شد و اين‌بار استقلال با برتری برابر راه‌آهن موفق شد صدر جدول را از چنگ پرسپوليس خارج کند.

ديروز در ادامه ديدارهای هفته بيست‌ويکم ليگ برتر تيم‌های فوتبال راه‌آهن و استقلال در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم رفتند که استقلال با تک‌گل مهدی نظری در دقيقه ۶۷ به پيروزی رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



استقلال با اين برد ۴۱امتيازی شد و با يک‌امتياز بيشتر نسبت به پرسپوليس در صدر جدول قرار گرفت. اين گل اولين گل نظری برای استقلال بود.

امير قلعه‌نويی پس از اين بازی گفت: «خدا را شکر می‌کنم که سه امتياز حساس را از بازی با راه‌آهن گرفتيم و بازيکنان با معرفت و غيرتی فوتبال بازی کردند و توانستيم از تيم خوب راه‌آهن سه امتياز بگيريم. راه‌آهن يک فوتبال مدرن بازی می‌کند و در طول ۹۰ دقيقه دو، سه بار تغيير سيستم داد و اين نشان‌دهنده خوب‌بودن تيم است. ما هم خيلی خوب بازی کرديم. از دکترحسن روحانی می‌خواهم به وضعيت زمين ورزشگاه‌های تختی و آزادی توجه کند. اين دو ورزشگاه می‌توانند در خاورميانه ميزبان مسابقات مهمی باشند.»

سرمربی استقلال همچنين عنوان کرد آرش برهانی را به‌دليل اعتراضش به تعويض از تيم کنار خواهد گذاشت.

سپاهان ديگر تيم پيروز بازی‌های ديروز بود اين تيم با تک‌گل مهدی شريفی بر ميزبان خود صبا پيروز شد و خود را به رده پنجم و پنج امتيازی صدر جدول رساند.

تراکتورسازی که روزهای پرحاشيه‌ای را پشت‌سر می‌گذراند در تبريز مقابل فجر شيراز با تساوی بدون گل متوقف شد تا به رده ششم سقوط کند. مجيد جلالی عنوان کرده بود اين بازی آخرين حضور او روی نيمکت تراکتورسازی خواهد بود.

مس کرمان در شرايطی که دو گل از سايپا عقب بود با اين تيم ۲-۲ مساوی کرد. گسترش فولاد ديگر تيم پيروز بازی‌های ديروز بود. اين تيم در رشت ۲ بر يک داماش بحران‌زده را برد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016