پنجشنبه 16 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پورحيدری: بازی استقلال - تراکتورسازی فينال نيم فصل است


• اين بازی حساس است اما استقلال تيم کوچکی نيست و بازيکنان ما حرفه ای هستند و حساسيت اين بازی مشکلی برای تيم ما به وجود نمی آورد و بچه ها با آرامش کار را دنبال می کنند.

ايلنا ـ مديرفنی تيم فوتبال استقلال گفت: برد مقابل سايپا تيم ما را به لحاظ روحی و روانی در شرايط خوبی قرار داده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


منصور پورحيدری در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا اظهار داشت: پيروزی برابر سايپا در کرج بچه های ما را به لحاظ روحی و روانی در شرايط خوبی قرار داد و الان وضعيت بهتر شد تا از رقابت با ساير مدعيان عقب نمانند. بچه ها مقابل سايپا نشان دادند که با تمام کمبودها، تعصب و انگيزه بالايی دارند و سايپا را بردند و اين برد خيلی به تيم کمک کرد. برای بازی با تراکتورسازی نکونام و تيموريان هم به تيم اضافه می شوند و شرايط بهتر خواهد شد.

وی افزود: بازی با تراکتورسازی خيلی سنگين است، چون هر ۲ تيم خوب و بزرگ هستند. تراکتورسازی هواداران خونگرم و پرشوری داد و کادر فنی خوبی هم اين تيم را هدايت می‌کند اما دليل نمی‌شود که بچه‌های ما برای نباختن و مساوی به ميدان بروند. استقلال نياز دارد که حتما ۳ امتياز اين بازی را بگيرد و بچه‌ها اين توانايی را هم دارند. اميدوارم بازی خوبی شود چون مردم انتظار دارند بازی خوبی از اين ۲ تيم خوب و پرطرفدار ببينند. اين بازی حکم فينال را در تيم فصل دارد و اين ۳ امتياز کمک می کند استقلال در کورس بماند و نيم فصل دوم را بهتر ادامه بدهد.

پورحيدری در پايان گفت: اين بازی حساس است اما استقلال تيم کوچکی نيست و بازيکنان ما حرفه ای هستند و حساسيت اين بازی مشکلی برای تيم ما به وجود نمی آورد و بچه‌ها با آرامش کار را دنبال می‌کنند. مشکل ما فقط کمبود بازيکن است چون بيگ زاده، حيدری و قاضی در اين بازی همراه تيم نيستند و همين مساله مشکل ساز است. بچه‌ها نشان داده‌اند که توانايی حضور در استقلال را دارند و می توانند بهترين عملکرد را داشته باشند البته تراکتورسازی هم تيم خوبی دارد و مجيدی جلالی در اين تيم خوب کار کرده و هواداران خونگرمی هم دارند و آنها هم شانس برد دارند چون برای قهرمانی می جنگند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016