دوشنبه 16 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يوونتوس بازی بزرگ را برد، ياران توتی نخستين شکست خود را تجربه کردند


تهران - ايرنا - راه راه پوشان يوونتوس قرمزهای رم را شکست دادند و نتيجه حساس ترين ديدار هفته هجدهم رقابت های سری آ ايتاليا را از آن خودکردند.

به گزارش ايرنا؛ دراين ديدار که در ورزشگاه تورينو شهر تورين برگزار شد ، شاگردان آنتونيو کونته با نتيجه ۳ بر صفر برابرآ.اس رم به پيروزی رسيدند و با ۴۹ امتياز همچنان درصدر باقی ماندند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آرتور ويدال هافبک شيليايی در دقيقه ۱۶، بونوچی دردقيقه ۴۸ وميرکو بونوچيچ دردقيقه ۷۶ از روی نقطه پنالتی دراين ديداربرای يوونتوس گلزنی کردند.

دقايق ابتدايی نيمه نخست برخلاف انتظار اين ياران فرانچسکو توتی بودند که توپ و ميدان را دراختيارداشتند و حملات دنباله داری به روی دروازه جيان لوييجی بوفون طراحی کردند، اين درحالی بود که بازيکنان تيم يوونتوس دراين دقايق بيشترچشم به ضدحملات داشتند.

درحالی که حملات قرمزپوش های رم به روی دروازه يوونتوس نتيجه ای دربر نداشت دريک ضد حمله غافلگيرکننده کارلوس توز آرژانتينی با پاسی دقيق آرتور ويدال را درموقعيت گلزنی قرارداد واين بازيکن با ضربه ای دقيق دروازه رم را باز کرد.

درادامه بازهم اين بازيکنان رم بودند که حمله را دردستور کارداشتند و اين روند تا دقيقه ۳۰ حاکم بربازی بود اما آنان نتوانستند نتيجه راتغيير دهند دراين دقيقه شاگردان آنتونيو کونته بارديگر توپ و ميدان را دراختيار گرفتند و رمی ها را به عقب راندند سرعت بازی دراين نيمه بسيار بالا بود و توپ لحظه ای در زمين آرام وقرار نداشت و اين برجذابيت های اين بازی حساس افزوده بود.

دردقايق پايانی نيمه نخست بازيکنان يوونتوس ضربه ايستگاهی فرانچسکو توتی که در دقيقه ۱۳ روانه دروازه شان شده بود را تلافی کردند اما موفق به گلزنی نشدند و بازی باهمان يک گل به پايان رسيد وبازيکنان به رختکن رفتند.

نيمه دوم برخلاف نيمه نخست با حملات بازيکنان يوونتوس آغازشد و به روی دروازه تيم رم حملاتی راطراحی کردند و برخلاف تيم رم آن ها خيلی زود هم به گل رسيدند دردقيقه ۴۸و به دنبال خطای مدافعان سردرگم تيم رم، بازيکنان يوونتوس پشت محوطه جريمه اين تيم صاحب يک ضربه ايستگاهی شدند و آندره پيرلو با ارسالی زيبا بونوچی مدافع جلو کشيده تيمش را در موقعيت گلزنی قرارداد و اين بازيکن با نوک پايی دقيق برای دومين بار دروازه رم را گشود.

جدال تيم های اول ودوم جدول رده بندی رقابت های سری آ درادامه و به دنبال خطاهای متوالی بازيکنان به خشونت کشيده شد که با مديريت صحيح نيکولا ريتزولی داور اين بازی آرام شد اما اين برخوردها باعث آسيب ديدگی بازيکنان دو تيم شد و هر دو تيم يک تعويض اجباری داشتند.

داور اين بازی درادامه دو کارت قرمز به بازيکنان تيم رم نشان داد او در دقيقه ۷۴ دانيله دروسی را به دنبال تکل خطرناک را با کارت قرمز مستقيم جريمه و از زمين بازی اخراج کرد و يک دقيقه بعد به آندره کاستان به دليل خطای هند در محوطه جريمه کارت قرمز نشان داد و اين بازيکن را نيز از زمين بازی اخراج کرد تا تيم رم ۱۵ دقيقه آخررا با ۹ بازيکن ادامه دهد.

به دنبال خطای هند در محوطه جريمه واعلام ضربه پنالتی به سود تيم يوونتوس ميرکو بونوچيچ دردقيقه ۷۶ اين ضربه را گل کرد تا تيمش ۳ بر صفراز تيم رم جلو بيفتد دقايق پايانی اين ديدار نکته قابل توجهی نداشت و بازی باهمان نتيجه به پايان رسيد.

تيم يوونتوس با اين پيروزی ۴۹ امتيازی شدندو همچنان درصدر باقی ماندند و تيم رم با ۴۱ امتياز در رده دوم باقی ماند.

بيش از ۴۰ هزار هوادارازنزديک اين بازی را مشاهده کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016