دوشنبه 16 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نکونام در دوراهی ماندن يا رفتن

تهران - ايرنا - پس از اينکه پژمان منتظری با جدايی از استقلال به ام صلال قطر پيوست،حال صحبت از رفتن جواد نکونام هم به تيم های چينی در ميان است.

به گزارش ايرنا، امير قلعه نويی سرمربی تيم استقلال درنشست خبری پيش از بازی مقابل راه آهن سورينت با نام بردن ازپژمان منتظری، مجتبی جباری وفرهاد مجيدی به عنوان ستون فقرات تيم استقلال، از هواداران اين تيم خواست تا او را در اين شرايط درک کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


با اين حال تيم استقلال در حالی که فقط ۳ بازيکن را روی نيمکت خود داشت با يک گل از سد راه آهن گذشت و صدرنشين ليگ برتر شد.

به نظر می رسد مشکلات مالی باشگاه استقلال و محقق نشدن وعده های مسوولان سبب شده تا برخی بازيکنان اين تيم که چنين روزهايی را پيش بينی کرده و در قراردادهای خود بندی گنجانده بودند تا بتوانند از جمع آبی پوشان جدا شوند، اکنون تصميم خود را عملی می کنند.

پس ازاينکه مسوولان باشگاه استقلال باصدوربيانيه شديداللحنی مجتبی جباری مغز متفکر آبی پوشان در سال های اخير را بدون درنظر گرفتن نظر سرمربی از تيم کنار گذشتند، اين تيم با مشکلات عديده ای در ميانه ميدان مواجه شد گوران لاوره صربستانی هم که قرار بود جای خالی جباری را پرکند هيچگاه نتوانست استقلالی ها را دلگرم کند و در نهايت با ناراحتی از محقق نشدن وعده های مالی مسولان اين باشگاه از ايران رفت.

در اواسط نيم فصل نخست ليگ برتر نيزفرهادمجيدی کاپيتان محبوب آبی پوشان از مستطيل سبز به عنوان بازيکن خداحافظی کردتا پس از جباری، دومين بازيکن تاثيرگذاری باشد که از استقلال می رود.

البته هيچگاه مشخص نشد که دليل اصلی مجيدی برای خداحافظی از فوتبال در حالی که در اوج قرار داشت،چه بود!؟

پژمان منتظری نيز که در پايان ديدار مقابل داماش گيلان با بازيکنان و کادر فنی تيم استقلال خداحافظی کرده بود هفته گذشته به تيم ام صلال پيوست تا سومين بازيکن تاثيرگذار استقلال نيز از اين تيم برود.

پس از اينکه باشگاه های چينی هفته گذشته برای حنيف عمران زاده مدافع تيم استقلال دعوتنامه فرستادند، حال خبر می رسد که برای جواد نکونام نيز از چين دعوتنامه آمده و اين بازيکن بر سر دوراهی ماندن دراستقلال و يا رفتن به اين کشور قرار گرفته است.

با اين اوصاف شايد در روزهای آينده جواد نکونام هم ازجمع آبی پوشان جدا شود و دست کادر اين تيم برای ادامه رقابت های ليگ برتر و جام حذفی باشگاه های ايران و همچنين ليگ قهرمانان آسيا خالی بماند!


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016