چهارشنبه 18 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۹ ديدار تدارکاتی تيم ملی تا جام‌ جهانی

ايسنا ـ وزير ورزش و جوانان در نشست با اعضای هيات رئيسه فدراسيون فوتبال با تاکيد بر لزوم محوريت تيم ملی در پيشبرد برنامه‌های فدراسيون فوتبال از علی کفاشيان خواست که باشگاه‌های فوتبال توجيه شوند که بازيکنان خود را در اختيار تيم ملی قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، علی کفاشيان در نشست اعضای هيات رئيسه فدراسيون فوتبال با وزير و معاونان وزارت ورزش و جوانان از پايان ليگ‌های فوتبال تا ۲۰ فروردين خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


۲ بازی تدارکاتی در اسفند ماه برای تيم ملی با تيم‌های کويت و گينه پيش‌بينی شده است. پس از آن در پايان فروردين يا اوايل ارديبهشت تيم کی‌روش در اردوی آفريقای جنوبی حاضر می‌شود و ۳ بازی تدارکاتی در آن مقطع در دستور کار تيم ملی خواهد بود. پس از آن هم ۳ بازی در اردوی اروپا برای تيم ملی در نظر گرفته شده است و در نهايت پس از ورود به برزيل تيم يک بازی دوستانه با تيمی از آمريکای جنوبی خواهد داشت. تيم کی‌روش تا جام جهانی حدود ۹ بازی تدارکاتی خواهد داشت.

در صورت صعود باشگاه‌های ايران در ليگ قهرمانان آسيا مرحله دوم بازی اين تيم ها از ۲۳ فروردين آغاز می‌شود و اين تاريخ با زمان آغاز اردوی آفريقايی تيم ملی تداخل دارد. وزير ورزش و جوانان در نشست با اعضای هيات رئيسه فدراسيون فوتبال با تاکيد بر لزوم محوريت تيم ملی در پيشبرد برنامه‌های فدراسيون فوتبال از کفاشيان خواست که باشگاه‌های فوتبال توجيه شوند که بازيکنان خود را در اختيار تيم ملی قرار دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016