شنبه 14 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کی‌روش: آرزويم در تحويل سال نو موفقيت با ايران در برزيل بود

سرمربی تيم ملی فوتبال ايران آرزويش در لحظه تحويل سال جديد ميلادی را موفقيت ايران در جام جهانی برزيل و محقق شدن خواسته‌هايش در تيم ملی عنوان کرد و گفت: اجرای برنامه‌های آماده‌سازی تيم ملی در جام جهانی برزيل نيازمند دو اصل داشتن بازيکنان و پشتوانه مالی است که اميدوارم در بازگشتم به ايران برنامه‌ها هماهنگ شده باشد.

کارلوس کی‌روش که برای تعطيلات سال نو ميلادی به مرخصی رفته است و سه شنبه (۱۷ دی) به ايران برمی‌گردد، گفت‌وگويی را با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، انجام داد که مشروح آن در زير می‌آيد:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


* سال نو ميلادی مبارک! تعطيلات ژانويه چگونه بود؟
- متشکرم. من برای تعطيلات سال جديد به مرخصی رفته بودم و اوقات خوبی را هم در اين مدت گذراندم. ۷ ژانويه به ايران برمی‌گردم و تا در اولين کار بتوانيم برنامه‌ريزی تيم ملی برای اردوهای آماده‌سازی و حضور در جام جهانی را نهايی کنيم و بتوانيم تا جام جهانی با آرامش کارمان را انجام دهيم.

* اين سفر دستاوردی هم برای تيم ملی ايران داشت؟
- اينکه در اين مدت چه دستاوردی برای تيم ملی حاصل شده را بايد فدراسيون پاسخ دهد. بپرسيد در اين مدت که من در ايران نبودم چه دستاوردهايی برای تيم ملی کسب کردند و چه کار کردند.

* قرار بوده در اين مدت کاری انجام دهند؟
- من ۱۰ ماه پيش برنامه آماده‌سازی تيم ملی را آماده کردم و به فدراسيون دادم، حالا بايد ببينيد فدراسيون در اين مدت چه تلاشی برای محقق شدن اين برنامه‌ها انجام داده است.

* آيا قرار است برای جذب " آريا هاسه‌گاوا" بازيکن ايرانی ژاپنی، شخصا اقدامی انجام دهيد؟
- بهتر است تمرکز ما الان روی آماده‌سازی تيم ملی باشد. امروز چهارم ژانويه ( ۱۴ دی ) است و جام جهانی از ۱۶ ژوئن آغاز می‌شود؛ من و همکارانم در فدراسيون جلساتی با هم داشتيم و برنامه‌ريزی برای آماده‌سازی تيم ايران انجام شده و مصمم هستيم اين برنامه‌ها اجرا شود و تمام کارها هماهنگ باشد. در حال حاضر مهمترين دغدغه ما همين اجرای صحيح برنامه‌هاست. برای اينکه بتوانيم آنها را به خوبی انجام دهيم به دو چيز نياز داريم؛ اول، در اختيار داشتن بازيکنان و دوم، پشتوانه مالی. ما تنها با اين دو مورد می توانيم برنامه‌هايمان را اجرا کنيم و هيچ چاره ديگری برای آماده سازی تيم ملی نداريم.

* کريستيانو رونالدو در آغاز سال جديد ميلادی برای شما و تيم ايران در جام جهانی ۲۰۱۴ آرزوی موفقيت کرده است. نظرتان چيست؟
- صحبت‌ خاصی در اين زمينه ندارم.

* در لحظه تحويل سال نو چه دعايی کرديد؟
- در آن لحظه دعا کردم و از خدا خواستم به من و خانواده‌ام سلامتی بدهد و بتوانم با تيم ايران در جام جهانی برزيل موفق باشم و همينطور خواسته‌هايم برای تيم ملی محقق شود.

* آرزوی کاری شما در سال ۲۰۱۴ همين است؟
- بله، با شروع سال جديد آرزو کردم بتوانم بازيکنان تيم ملی را در اختيار داشته باشم تا بدون دغدغه‌ تيم ايران را برای حضور در جام جهانی برزيل آماده‌ کنم. برنامه‌ريزی‌های ما در گرو اين مساله است و حتی اگر بازيکنان به صورت نصفه و نيمه در اختيار ما باشند اصلا خوب نيست.

کارلوس‌ کی‌روش حدود يک هفته است که در دبی بسر می‌برد و امروز (شنبه) برای آزمايش‌های پزشکی و گرفتن MRI از کمرش به بيمارستان ايرانيان رفت و ضمن ملاقات با رييس جديد اين بيمارستان معايناتش را هم انجام داد.

گفت‌وگو از خبرنگار ايسنا: فرهاد بهارفر


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016