پنجشنبه 19 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيگيری‌های علی دايی از شرايط بازيکنان محروم شده پرسپوليس، مدير کافی‌شاپ هتل ارم کيش: بازيکنان پرسپوليس جزو قليان‌کشان نبودند


مدير کافی‌شاپ هتل ارم کيش گفت: با توجه به پيگيری‌های علی دايی اعلام می‌کنم که بازيکنان پرسپوليس جزو قليان‌کشان نبودند. ‌

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از اينکه مدير کافی‌شاپ هتل ارم کيش در برنامه ۹۰ اعلام کرد که برخی بازيکنان و کادر فنی در حاشيه اردوی تيم ملی اميد نسبت به کشيدن قليان و ندادن پول آن در کافی‌شاپ هتل ارم اقدام کرده‌اند تلفن‌های زيادی به اين هتل برای به دست آوردن نام بازيکنان مورد نظر شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


از همين رو قاسمی مدير اين کافی‌شاپ که با برنامه ۹۰ نيز گفت‌وگو کرد، در گفـت‌وگو با فارس گفت: من هرگز دوست ندارم ديگر راجع به آن موضوع صحبت کنم اما به دليل پيگيری‌های انجام شده توسط دايی و پرسپوليسی‌ها بايد اين را بگويم که بازيکنان پرسپوليس جزو آن بازيکنانی که در رستوران گردان قليان کشيده‌اند نبودند و منظور من آن دو بازيکن نيست. چون خود پرسپوليسی‌ها می خواستند با بازيکنان‌شان برخورد کنند.

وی افزود: من فقط راجع به پرسپوليسی‌ها می‌خواهم صحبت کنم چون تماس‌های زيادی را گرفته‌اند و خدای ناکرده نمی‌خواستم اين بازيکنان دچار مشکل شوند. به همين دليل می‌گويم که بازيکنان پرسپوليس منظور من نبودند.

وی در پايان خاطرنشان کرد: باور کنيد پشيمان شدم که در برنامه ۹۰ آن حرف را زدم. فقط به خاطر يک مسئله اين کار را کردم آن هم يک بنده خدا به جای حساب کردن صورتحساب کافی‌شاپ، گفت تيم ملی مگر پول قليان و اين حرف‌ها را می‌دهد شما بايد آرزويتان باشد بازيکنان تيم ملی اينجا بيايند. به همين دليل من هم خواستم با حرف زدن در ۹۰ فقط جواب آنها را بدهم.

گفتنی است فايل صوتی گفت‌وگوی قاسمی با فارس موجود است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016