پنجشنبه 3 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کی‌روش برنامه های آماده سازی تيم ملی را اعلام کرد

تهران - ايرنا - کارلوس کی روش سرمربی تيم ملی فوتبال ايران در نشستی با علی کفاشيان برنامه های آماده سازی تيم ملی را به طور کامل ارائه کرد.

به گزارش ايرنا از سايت رسمی فدراسيون فوتبال، مهدی محمد نبی -دبير کل فدراسيون فوتبال گفت: ظهر امروز سوم بهمن ماه نشست سرمربی تيم ملی فوتبال با علی کفاشيان برگزار شد که کارلوس کی روش برنامه های تيم ملی را به طور کامل ارائه کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دبير کل فدراسيون فوتبال درباره نشست سرمربی تيم ملی فوتبال با رييس فدراسيون به نکاتی اشاره کرد.

وی افزود: کی روش در اين نشست از بازديد خود از آفريقای جنوبی و اولين کمپ تيم ملی در اين کشور گزارشی را ارائه کرد. بر همين اساس قرار شد اولين اردوی تيم ملی از ۲۲ فروردين ماه که حدود ۲۰ روز ادامه خواهد داشت، برگزار شود.

به گفته محمدنبی، در اين کمپ دو بازی تدارکاتی نيز برای ملی پوشان پيش بينی شده است.

سرپرست تيم ملی فوتبال بزرگسالان در ادامه بيان کرد: تيم ملی ۱۷ ارديبهشت به تهران بازخواهد گشت و پس از ۴ روز استراحت از ۲۲ ارديبهشت ماه به اروپا سفر می کند و در اتريش علاوه بر انجام تمرينات پی در پی دو بازی دوستانه برگزار می کند و ۲۷ مه (۶ خرداد) به تهران بر می گردد.

وی گفت: ۳۱ مه (۱۰ خرداد) تيم ملی يک بازی دوستانه در تهران برگزار خواهد کرد و ۲ ژوئن (۱۲خردادماه)به سائوپائولو عزيمت می کند و تا پايان بازيهای ايران در رقابتهای جام جهانی در برزيل خواهد بود.

دبير کل فدراسيون در پايان گفت: مسابقات دوستانه ای که برای تيم ملی مشخص شده، پس از قطعی شدن از سوی کی روش، نام آنها از طريق سايت رسمی فدراسيون فوتبال اعلام خواهد شد. ضمن اينکه تيم ملی در ۱۴ اسفند ماه با تيم گينه نو در تهران بازی خواهد داشت.

در اين نشست علی کفاشيان-مهدی محمد نبی-کارلوس کی روش و اميد جمالی حضور داشتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016