سه شنبه 8 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرمربی ونکوور: بيت آشور بهترين مدافع راست ليگ آمريکا است

تهران - ايرنا- سرمربی تيم فوتبال ونکوور آمريکا مهرداد بيت آشور بازيکن جديد اين تيم را بهترين مدافع راست ليگ فوتبال اين کشور توصيف کرد.

به گزارش سايت باشگاه ونکوور، بيت آشور ۲۶ ساله بازيکن جديد ملی پوش ايران که پيش از اين در سن خوزه آمريکا بازی می کرد، روز گذشته با امضای قراردادی به «ونکوور وايت کپس» منتقل شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سايت اين باشگاه گزارش خود از اين بازيکن چنين آغاز کرده است: بازيکنی مثل بيت آشور به ندرت يافت می شود. وی که سابقه چهار سال حضور در ليگ فوتبال آمريکا را دارد، از آن دسته بازيکنانی است که هر تيمی دوست دارد، داشته باشد. او حتی چند پيشنهاد از تيم های اروپايی هم داشت. حضور او به اين دلايل و همچنين توانايی که در جانشينی يونگ پيو لی دارد موجب مسرت و خوشحالی کارل رابينسون سرمربی ونکوور است.

مربی ای که در اين باره گفت: فکر می کنم او بهترين مدافع راست ليگ آمريکا است. فرصت به خدمت گرفتن چنين بازيکنی را نبايد از دست داد.

به نظر نويسنده، بيت آشور يک مدافع راست مدرن است که توانايی حرکت به سوی جلو و عقب جناح و همچنين پيوستن به خط حمله را دارد. نگاهی گذرا به آمار او هم اين نظر را تأييد می کند.

او در فصل گذشته با ۱۶ پاس گل، بيشترين آمار پاس گل را در بين مدافعان ليگ آمريکا در همين مدت داشته است و همچنين از اين نظر در رده بندی کلی مدافعان شاغل در ليگ آمريکا در مکان ششم قرار دارد.

رابينسون در مورد او افزود: سخت کوشی او کار را برای دفاع چپ سخت می کند ولی يکی از بزرگترين نقاط قوت اين بازيکن قدرت هجومی اش است. او از هر فرصتی برای حمله استفاده می کند و بازی اش در محوطه جريمه فوق العاده است. او دقيقا همان چيزی است که من می خواهم.

خود بيت آشور نيز به سايت باشگاه ونکوور گفته است: هميشه برای بهترين بودن تلاش می کنم. از حضور در تيم جديدم هيجان زده ام و به آينده فکر می کنم.

وی که به زودی با تيم ايران در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ حضور خواهد يافت، خاطر نشان کرد: بازی در سطح ملی افتخار بزرگی است. اما تنها چيزی که در حال حاضر بايد به آن فکر کنم، تيم ونکوور است. اگر خوب بازی کنم، اتفاقات خوبی بعد از آن خواهد افتاد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016