دوشنبه 7 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی پروين تا پايان فصل مديرعامل پرسپوليس شد

رئيس هيئت مديره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپوليس گفت: از امروز آقای پروين به عنوان مديرعامل در باشگاه فعاليت رسمی خود را آغاز کردند و با اقتدار و قوت تلاش خواهند کرد تا انتظارات هواداران را برآورده سازند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، محمدصادق اکبری به سايت باشگاه پرسپوليس گفت: نشست بسيار خوبی به اتفاق آقای نامی و منتقمی با علی پروين داشتيم و آقای پروين از امروز در باشگاه مستقر شده و فعاليت خود به عنوان مديرعامل را آغاز کردند. البته آقای پروين طی دو سه روز گذشته نيز در باشگاه حضور يافته بودند اما از امروز فعاليت رسمی ايشان به عنوان مديرعامل آغاز شد و ان شاءالله همه اعضای خانواده بزرگ پرسپوليس از کادر مديريتی گرفته تا هواداران، کادر فنی، بازيکنان و پيشکسوتان دست به دست هم خواهند داد تا در شش بازی پيش رو با جديت و کسب نتايج مطلوب موجب سربلندی و شادی هواداران شوند.

اکبری تصريح کرد: در نشستی که با آقای دکتر گودرزی داشتم موضوعات باشگاه پرسپوليس با ايشان در ميان گذاشته شد و آقای وزير که معتقد بر رعايت ساختار باشگاه هستند تاکيد کردند تصميمات هيئت مديره باشگاه نافذ و مورد تاييد وزارت ورزش و جوانان است و بر همين اساس نيز آقای پروين که از سوی هيئت مديره انتخاب شده بودند فعاليت رسمی خود به عنوان مديرعامل را آغاز کرده و با اقتدار و قدرت برای سربلندی پرسپوليس تلاش خواهند کرد. نظر هيئت مديره مورد تاييد وزارت ورزش بوده و هيئت مديره نيز برخلاف گمانه زنی های مطرح شده هيچ گزينه ديگری نداشته و همه مباحث تمام شده تلقی می شود و آقای پروين به عنوان مديرعامل باشگاه فعاليت خود را آغاز کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016