دوشنبه 30 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعلام نحوه خريد بليت‌های جام جهانی توسط تماشاگران ايرانی

ايسنا ـ کميته بازاريابی فدراسيون فوتبال طی اطلاعيه ای نحوه ثبت نام آن گروه از هموطنان ايرانی که تمايل به خريد بليت مسابقات جام جهانی را دارند، اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) و به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، در اين اطلاعيه که به طور کامل نحوه ثبت نام و اخذ بليت مسابقات جام جهانی از مسابقه افتتاحيه تا فينال مسابقات و همچنين سه بازی مقدماتی جام جهانی که تيم ملی کشورمان در آن حضور دارد، توضيح داده شده، آمده است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


" هموطنان عزيز به دو طريق می توانند بليت مسابقات را درخواست کنند. در روش اول که در اطلاعيه های قبلی هم اعلام شده بود، امکان درخواست بليت به صورت مستقيم از بخش بليت فروشی سايت فيفا انجام خواهد شد که اين بخش مربوط به کسانی است که دسترسی به کارت های بين المللی پرداخت وجه (مانند ويزا کارت) را دارند.

روش دوم مربوط به کسانی است که به دليل عدم در اختيار داشتن کارت های بين المللی پرداخت وجه، امکان خريد بليت اين مسابقات از سايت فيفا را ندارند. اين عزيزان می توانند با دانلود فايل ها که هم به صورت فارسی و هم انگليسی آمده است و مطالعه دقيق آنها درخواست های خود را به صورت ايميل و يا با در نظر گرفتن تاريخ اتمام اطلاعيه به صورت پست و يا حضوری در اختيار کميته بازاريابی فدراسيون فوتبال قرار دهند تا از اين طريق درخواست آنها برای اخذ بليت مسابقات جام جهانی به فدراسيون جهانی فوتبال- فيفا ارسال شود.

لذا هم ميهنان عزيز، پس از مطالعه دقيق مطالب فايل های اشاره شده می توانند درخواست خود را به فدراسيون فوتبال ارسال کنند. "

برای ديدن فايل‌ها روی لينک‌های زير کليک کنيد.

اطلاعيه درخواست بليط مسابقات جام جهانی

متن فارسی درخواست اخذ بليط مسابقات جام جهانی

متن انگليسی درخواست اخذ بليط مسابقات جام جهانی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016