سه شنبه 8 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تمايل باشگاه ملوان برای جذب علی کريمی

سرپرست باشگاه ملوان ضمن تمايل اين باشگاه برای جذب علی کريمی، با انتقاد از مذاکره باشگاه‌‌های ايرانی با سرمربی ملوان، خبر حضور اسکوچيچ در تيم‌های ملی پايه را شايعه دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسين غلامی سرپرست باشگاه ملوان در گفتگو با سايت اين باشگاه درباره مسائل مختلف صحبت کرده است که بخشی از اين مصاحبه به شرح زير است:

* گفته می‌شود که به‌خاطر رفتار خوب تماشاگران انزلی صحبت از بازگرداندن امتياز کسرشده از تيم است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


- به نظر من هم صددرصد بايد همين طورباشد ما مسايل فرهنگی مربوط به سکوها را به شدت جدی گرفتيم و فعاليت‌های زيادی هم در اين زمينه در دوره مديريت جديد انجام شد. خوشبختانه تغيير رفتار خوبی هم روی سکوها ديديم و حالا از کميته انضباطی انتظار توجه ويژه و برگرداندن امتياز کسرشده را داريم.

* در بازی با تراکتورسازی يک صحنه جنجالی وجود داشت که منجر به گل ملوان شد.
- اين صحنه را برنامه نود به صورت کامل نشان داد و کارشناس برنامه هم بر اين نکته صحه گذاشت که دروازه‌بان حريف روی بازيکن ما خطا می‌کند. بعد از آن توپ از دست گلر خارج شد و وقتی او می‌بيند که توپ زير پای مهاجم ما افتاده خودش را به مصدوميت می‌زند قطعا اگر ما توپ را وارد دروازه نمی‌کرديم داور اعلام پنالتی می‌کرد. ما در اين بازی يک پنالتی ديگر هم طلبکاريم و آن هم صحنه مربوط به خطا روی فشنگچی در محوطه جريمه بود که کارشناس نود آن را تاييد کرد.

* علی کريمی بعد از مسابقه برای حضور در ملوان که تيم استان پدری‌اش است، ابراز تمايل کرده است...
- علی کريمی از بزرگان فوتبال ماست و يک بازيکن ملی که برای هر تيمی نعمت محسوب می‌شود. قدم ايشان روی چشم و ما هم از حضور ايشان در شهر انزلی استقبال می‌کنيم.

* به نظر می‌رسد مهم‌ترين بحث در انزلی حفظ آقای اسکوچيچ است. اما از طرف ديگر شنيده می‌شود که ايشان پيشنهادهايی دارد.
- ما يکی، دو جلسه خوب با ايشان و مدير برنامه‌هايش داشتيم و اين خواست ماست که نيازهای ايشان را برای فصل بعد مرتفع کنيم و تمام تلاش‌مان را هم برای حفظ ايشان انجام خواهيم داد اما اينکه می‌شنويم ايشان پيشنهادهايی دارند برای ما جای سئوال است. متوجه باشيد که اين مربی در حال حاضر سرمربی ملوان است و اينکه ديگر تيم‌های ايرانی سراغ او بيايند به هيچ وجه حرفه‌ای نيست و ما هم اين موضوع را با دقت پيگيری می‌کنيم.
با توجه به بازی‌های باقی‌مانده قهرمانی از مسير انزلی می‌گذرد و ملوان است که قهرمان ليگ را تعيين می‌کند. به همين دليل است که می‌گوييم مذاکره با ايشان در حال حاضر از طرف هر باشگاهی غير از ملوان کار غيرحرفه‌ای است. اما اگر پيشنهاد از طرف کشورهای عربی باشد موضوع چيز ديگری است. ما منتظر هستيم تا ايشان در جلسه بعدی پيشنهاد مالی خود را به صورت رسمی به ما مطرح کنند تا ما هم در جلسه هيات‌مديره و با مالک باشگاه آن را مطرح کنيم و آنجا درخصوص توان پرداخت اين رقم تصميم‌گيری خواهد شد و قطعا مسوولان باشگاه و شخص من به‌دنبال محقق کردن خواست هواداران باشگاه ملوان در اين مذاکرات هستيم.

* گويا ايشان برای تيم‌های پايه ملی ايران هم پيشنهاد دارند.
- احتمال اين را می‌دهم که اين بيشتر شايعه باشد چون فدراسيون اگر چنين خواستی داشته باشد حتما آن را با باشگاه مطرح می‌کند فکر می‌کنم نبايد به اين شايعات دامن زد.

* اما ملوان می‌تواند به اندازه باشگاه‌های عربی به اسکوچيچ پول بدهد؟
- بالاخره ما هم در ملوان در مورد مسايل مالی خط قرمزی داريم چراکه رقم‌های ميلياردی در مکتب ملوان جايی ندارد و نمی‌توان ما را با اين باشگاه‌های ثروتمند مقايسه کرد. اما ما هم تمام تلاش‌مان را برای حفظ ايشان با حفظ منافع باشگاه انجام خواهيم داد.

* او در آخرين مصاحبه‌اش فرمولی را به اين شکل مطرح کرده که کل درآمدش از ملوان به اندازه ۴۰روز کار در باشگاه النصر است.
- بالاخره اين فرمول به باشگاه النصر برمی‌گردد و با محاسبات ما حتما ايشان يک‌ميليون دلار با باشگاه النصر قرارداد داشتند که اين می‌شود رقمی در حدود سه‌ميليارد تومان. ما نمی‌توانيم خودمان را با آنها مقايسه کنيم اول جيبمان را نگاه می‌کنيم بعد خرج می‌کنيم.

* به رسيدن به نتيجه مطلوب با وجود چنين رقبای ثروتمندی اميدواريد؟
- من به اين مذاکرات خوشبينم و اميدوارم در فضايی به دور از جوسازی‌ها و شايعات بتوانيم به يک توافق خوب برسيم. اما بازهم از ايشان و مدير برنامه‌های‌شان می‌خواهم که در مذاکراتشان به اين نکته دقت بکنند که آقای اسکوچيچ در حال حاضر سرمربی ملوان است و مذاکره‌اش با ساير تيم‌ها غيرحرفه‌ای است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016