یکشنبه 10 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی کريمی: تغيير سرمربی به ضرر تراکتور است، با آقايانی که در پرسپوليس هستند بهشت هم نمی‌روم

ايسنا ـ بازيکن تيم تراکتورسازی با قاطعيت از مجيد جلالی حمايت کرد.

علی کريمی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه‌ی آذربايجان شرقی، درباره بازی با سايپای البرز عنوان کرد: موقعيت گلزنی زيادی داشتيم که می‌توانستيم با اختلاف حريف را شکست دهيم، ولی باز هم جای شکر دارد توانستيم سه امتياز حساس اين ديدار را کسب کنيم.

وی در خصوص شعار هواداران عليه بازيکنان و کادرفنی تيم اظهار کرد: هدف هواداران برای حضور در ورزشگاه نبايد تنها برای تماشای بازی باشد، بلکه با تشويق‌هايشان بايد تيم را حمايت کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين بازيکن تراکتورسازی خاطرنشان کرد: تراکتور مال مردم است. هواداران بايد صبور باشند و تا دقيقه ۹۰ تيم را حمايت کنند. بازيکنان و مربيان مهره‌هايی هستند که بين تيم‌ها جابه جا می شوند و تنها چيزی که برای هواداران باقی می‌ماند تراکتور و سرافرازی شهرشان است.

وی يادآوری کرد: در بازی با ذوب آهن هم دقيقه ۹۲ گل پيروزی را زديم. اتفاقات فوتبال غيرقابل پيش بينی است و بهتر است تا پايان بازی صبر کنيم.

کريمی در مورد خواسته هواداران مبنی بر تغيير در کادرفنی تيم بيان کرد: هر مربی جديدی که به تيم بيايد، حداقل شش هفته طول می کشد با بازيکنان و شرايط تيم آشنا شود و سيستم مورد نظر را پياده کند، حتی اگر مربی سابق هم برگردد به دليل اينکه تراکتور نسبت به فصل پيش تغييرات زيادی داشته، شرايط به همين شکل است.

وی افزود: به نظرم تغيير مربی به ضرر تيم است، به هر حال مديريت تيم تصميم گيرنده نهايی در اين رابطه است.

بازيکن سابق پرسپوليس در خصوص صحبت‌های مدير عامل پرسپوليس مبنی بر برگرداندن کريمی به اين تيم در نيم فصل رقابت‌ها گفت: برايم خيلی جالب است، تا دو ماه قبل به من بعضی لقب‌ها را می‌دادند ولی الان می‌خواهند به پرسپوليس برگردم!

وی افزود: اين صحبت‌های مسئولان باشگاه پرسپوليس عوام فريبی است. تا زمانی که بعضی افراد در پرسپوليس حضور دارند به هيچ وجه بر نمی گردم. از هواداران عذر می‌خواهم. آنها اخلاق من را می‌دانند هيچ وقت حرف بيهوده نمی‌زنم. تا زمانی که بعضی از افراد در پرسپوليس حضور دارند به اين تيم برنمی‌گردم، حتی با اين افراد به بهشت هم نمی روم.

کريمی درباره‌ی پيوستن خلعتبری به پرسپوليس و قانون شکنی احتمالی که در ثبت قرار داد اين بازيکن اتفاق خواهد افتاد تأکيد کرد: اين افراد فقط دم از قانون می‌زنند و در اصل بزرگترين قانون شکن هستند، به هر حال فدراسيون فوتبال متولی اين امر است و بايد منتظر تصميمات جديد ماند.

وی افزود: خلعتبری بازيکن بزرگ و ملی است و اميدوارم به پرسپوليس برود و با بازی‌های خوب دل هواداران را شاد کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016