چهارشنبه 12 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شکست تراکتورسازی برابر پرسپوليس در غياب علی کريمی

شاگردان علی دايی در ديداری دوستانه تراکتورسازی را شکست دادند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، تيم فوتبال پرسپوليس عصر امروز (چهارشنبه) در يک بازی تدارکاتی در ورزشگاه درفشی‌فر به مصاف تراکتورسازی تبريز رفت و در پايان با يک گل اين تيم را شکست داد. تک گل پرسپوليس را در اين بازی يونس شاکری به ثمر رساند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


از روزی که اعلام شد قرار است اين دو تيم مقابل هم به ميدان بروند، همه ذهن‌ها به سمت تقابل علی کريمی با پرسپوليس رفت اما بعدا اعلام شد که کريمی در اين بازی حضور نخواهد داشت و تراکتورسازی هم بدون هافبک جديد خود مقابل پرسپوليس به ميدان رفت.

* حدود ۳۰۰ تماشاگر اين بازی را از نزديک ديدند.

* قرار بود که اين بازی پشت درهای بسته برگزار شود و هواداران نمايندگان رسانه‌های گروهی اجازه ورود به ورزشگاه را نداشتند اما پس گذشت از دقايقی از شروع بازی هم هواداران و هم رسانه‌ها وارد ورزشگاه شدند.

* پرسپوليس در نيمه نخست اين بازی با ترکيب نيلسون، ميثم حسينی، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، حسين ماهينی، مهرداد کفشگری، رضا حقيقی، اميد عاليشاه، هادی نوروزی، محمد نوری و سيد مهدی سيد صالحی وارد زمين شد.

* در نيمه دوم هم سرخ‌پوشان با ترکيب رضا محمدی، حميدرضا علی‌عسگر، محسن بنگر، جلال حسينی، محمدرضا خانزاده، ميلاد غريبی، مارکو اسکپانوويچ، يونس شاکری، غلامرضا رضايی، محمد نوری و محمد عباس‌زاده مقابل تيم تبريزی بازی کردند.

* در دقيقه ۸۰ يونس شاکری روی ارسال غلامرضا رضايی، با يک ضربه سر دقيق، دروازه تراکتورسازی را باز کرد. البته او در دقيقه ۷۰ نيز گل ديگری به ثمر رسانده بود که کمک‌داور آن را آفسايد اعلام کرده بود.

* قاسم دهنوی که پس از کش و قوس‌های فراوان و حضور در تمرين‌های پيش فصل سپاهان امروز به پرسپوليس پيوسته بود، پيش از آغاز بازی با دويدن دور زمين تمرين کرد.

* حبيب کاشانی به عنوان تماشاگر ويژه اين بازی در کنار نيمکت پرسپوليس نشسته بود و اين ديدار را می‌ديد.

* در ترکيب تراکتورسازی حامد لک، محمد نصرتی، مرتضی اسدی، نويد خوش‌هوا، مهرداد کريميان، ربيع‌خواه، محمد ابراهيمی، مهدی کيانی، ميثم بائو، سعيد دقيقی و جواد کاظميان حضور داشتند.

* مجيد جلالی و علی دايی مربيان دو تيم از ابتدا تا پايان بازی در کنار زمين حضور داشتند و شاگردان خود را هدايت می‌کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016