پنجشنبه 10 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دايی: بازی با سپاهان حکم فينال را دارد

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس از بازی اين تيم مقابل سپاهان در چارچوب هفته بيست و پنجم رقابتهای ليگ برتر به عنوان يک فينال ياد کرد. وی همچنين گفت رسانه‎ها با دامن زدن به مسائل حاشيه‎ای، تيم پرسپوليس را به حاشيه بردند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دايی در نشست برخی ديدار تيم‌های پرسپوليس و سپاهان که روز پنجشنبه برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در چند هفته اخير نتايج بدی گرفتيم و فردا آخرين فرصت ما خواهد بود تا خودمان را نشان دهيم و به کورس قهرمانی باز گرديم. فردا فينال بزرگی است که ما بايد در آن برنده شويم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: در چند بازی اخير نتوانستيم نتيجه بگيريم اما با برد مقابل سپاهان که تيم بزرگی است می‌توانيم دوباره به قهرمانی اميدوار شويم. سپاهان تيم خوبی است اما شکست ناپذير نيست و من مطمئنم که اگر بچه‎های ما خودشان باشند و مسائل حاشيه ای را کنار بگذارند از نظر فنی می‎توانيم برنده از زمين خارج شويم.

دايی در خصوص غيبت چهار بازيکن کليدی پرسپوليس در اين بازی اظهار داشت: ما مشکلات زيادی داريم. محمد نوری و پيام صادقيان به علت محروميت قادر به همراهی پرسپوليس مقابل سپاهان نيستند و مهرداد کفشگری و اميد عاليشاه هم مصدوم هستند اما بقيه نفرات تيم آماده اند تا يک بازی خوب در برابر سپاهان انجام دهند و همه تلاش خود را می کنند تا تيم موفق شود. ما برای اين بازی به حمايت هواداران خود نياز داريم.

پيام صادقيان با مشکلاتی که ايجاد کرده از اوج فاصله گرفته است، راهکار دايی برای بازگشت اين بازيکن به شرايط مطلوب چيست؟

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس در اين خصوص گفت: بعضی‎ها با برنامه‎ريزی شرايطی به وجود آوردند که بازيکن تيم ما وارد حاشيه شود. بعضی از سايت‎های خبری و حتی تلويزيون به اين مسائل حاشيه‎ای دامن زدند تا جوانی که اول راهش است و پتانسيل بالايی دارد و می تواند خودش را نشان دهد، به اين گرفتاری دچار شود. با اين حال پيام به شرايط ايده آل باز می گردد و احتياج به کمک بزرگ‎ترها دارد. بايد بگويم متاسفانه اين همه در خصوص اين بازيکن مسائل حاشيه ای مطرح شد اما آخرش به کجا رسيد؟ هيچکس هم نيست که پاسخگو باشد. با عرض تاسف بايد بگويم که ما يک سری مسائل را وارد فوتبال می‎کنيم که دور از جوانمردی است و از اين طريق به تيم لطمه می‎خورد.

دايی در پايان در خصوص جدايی سيد جلال و اينکه عنوان می شود انتقال بازيکنان ايرانی به ليگ قطر مشکوک است، گفت: مگر قطر با ما همگروه است که بخواهيم از اين انتقال‎ها به عنوان مساله مشکوک ياد کنيم؟ قطری‎ها دست گذاشته اند روی بهترين بازيکنان تيم ايران که کيفيت ليگشان را بالا ببرند اما متاسفانه ما چنين ديدگاهی نداريم. من مخالفتم را با جدايی سيد جلال اعلام کرده ام و با خود او هم صحبت کرده ام. او انشاء الله جايی نمی‎رود و به تيم ما کمک می‎کند چرا که بزرگ تيم است و از جمله بهترين‎های پرسپوليس.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016