شنبه 12 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تغييرات غيرمنتظره در باشگاه سپاهان

طبق تصميم مديران کارخانه فولاد مبارکه، مهرزاد خليليان به عنوان سومين مديرعامل اين باشگاه اصفهانی انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مديران کارخانه فولاد مبارکه در تصميمی غيرمنتظره ضمن کنار گذاشتن محمد ترابيان از سمت مديرعاملی اين باشگاه، مهرزاد خليليان را به عنوان مديرعامل جديد باشگاه اصفهانی انتخاب کردند تا وی سومين مديرعامل اين باشگاه در فصل جاری لقب بگيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همچنين حسين کفعمی، محمد عطايی، نيک‌فر و مهرزاد خليليان به عنوان اعضای جديد معرفی شدند و تنها ناصر نوری‌صفا از اعضای گذشته، به همکاری خود با هيات مديره باشگاه سپاهان اصفهان ادامه می‌دهد.

پيش از اين بهمن مسعودی رئيس، مهدی امينی نايب رئيس و محمد ترابيان، سيدغلامرضا عبادزاده و ناصر نوری‌صفا اعضای هيات مديره باشگاه سپاهان اصفهان بودند که جای خود را به اعضای جديد دادند.

اين اتفاق درحالی رخ می‌دهد که تابش، قائم مقام باشگاه سپاهان اصفهان، در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد که اين خبر را از طريق رسانه‌ها شنيده است اما از زحمات محمد ترابيان مديرعامل پيشين اين باشگاه تقدير و تشکر کرد.

همچنين پورسينا عضو هيات مديره کارخانه فولاد مبارکه نيز اعلام کرد که از تغييرات در هيات مديره و مديريت باشگاه سپاهان اصفهان اطلاع ندارد.

حسين کفعمی نيز در گفتگو با خبرنگار مهر، انتصابش به عنوان عضو جديد هيات مديره باشگاه را نه تاييد و نه تکذيب کرد و گفت: دو، سه هفته پيش با من در اين خصوص صحبت شده بود اما خبری از اين موضوع ندارم. البته هرچه قسمت باشد، همان می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016