دوشنبه 22 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رقم‌های ميلياردی قرارداد برخی سپاهانی‌ها تاييد شد

مهر ـ تازه‌ترين صحبت‌های محرم نويدکيا کايپتان تيم فوتبال سپاهان پرداخت مبالغ کلان و ميلياردی اين باشگاه در فصل نقل و انتقالات را تاييد می‌کند. هرچند حالا دوازده هفته از ليگ برتر سپری شده و مديرعامل اين باشگاه هم تغيير کرده است. با اين حال صحبت‌هايی که کاپيتان صحبت مطرح کرده نشان می‌دهد به برخی از بازيکنان سپاهان رقم‌های ميلياردی پرداخت شده و انتقاداتی که در اين مورد مطرح می‌شد به واقعيت نزديک بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار مهر، پيش از شروع ليگ سيزدهم و زمانی که اعلام شد سقف قراردادهای بازيکنان برداشته شده است، "ريخت و پاش در فوتبال" به يکی از کليدی‌ترين کلماتی تبديل شد که اثر آن در مصاحبه مديران عامل و کارشناسان فوتبال در فصل نقل و انتقالات ديده می‌شد. روزی نبود که مديران باشگاه‌ها مصاحبه‌ای در نکوهش و يا رد پرداخت مبالغ زياد به بازيکنان فوتبال در رسانه‌ها نداشته باشند.

صحبت از ريخت و پاش در فوتبال در مقطعی متوجه باشگاه سپاهان بود؛ در آن زمان محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس انتقادهای زيادی را نسبت به پيشنهاد بالای "يک باشگاه صنعتی" به بازيکنان فوتبال مطرح کرد. انتقادهايی که البته مشخصا سپاهان را هدف گرفته بود و عليرضا رحيمی مديرعامل اين باشگاه اصفهانی را مجبور می‌کرد برای خنثی سازی اين فضا هفته‌ای چند مصاحبه با مطبوعات و رسانه‌های خبری داشته باشد.

رحيمی در يکی از مصاحبه‌هايش گفته بود "من اگر ۱۰۰ ميليارد تومان هم پول داشتم چنين هزينه‌هايی در فوتبال نمی‌کردم، پول بی رويه به بازيکن دادن خيانت به فوتبال است". وی که شلوغ‌ترين روزهای کاری‌اش را در فصل نقل و انتقالات پشت سر‌ می‌گذاشت مدام منکر پرداخت‌های کلان و ريخت و پاش در فوتبال می‌شد. رحيمی همان موقع اعلام کرد که "بالاترين پولی که اين فصل در باشگاه سپاهان پرداخت شده يک ميليارد و ۴۰۰ ميليون تومان به هادی عقيلی بوده است".

هرچند حالا رحيمی چند هفته‌ای هست که از سمت خود کنار رفته و مديرعامل جديد در باشگاه سپاهان کارش را آغاز کرده است، با اين حال صحبت‌های محرم نويدکيا کاپيتان اين تيم با روزنامه گل کدهای تازه‌ای را از پرداخت مبالغ کلان در باشگاه سپاهان در اختيار قرار می‌دهد.

نويدکيا که همواره از او به عنوان يکی از صادق‌ترين بازيکنان فوتبال ايران ياد می‌شود، در تازه‌ترين مصاحبه‌اش اعلام کرده است "تمام قرارداد يک ميليارد و يکصد ميليون تومانی‌اش را به باشگاه سپاهان می‌بخشد و قراردادش را فسخ می‌کند".

نويدکيا البته در بخش ديگری از صحبت‌هايش خواسته يا ناخواسته از مسائلی پرده برداشته است که تمام ادعاهای رحيمی در فصل نقل و انتقالات را رد می‌کند. کاپيتان سپاهان اعلام کرده است: "قرارداد من با سپاهان سنگين بود ولی به سقف باشگاه نرسيده بود".

ماجرا وقتی جالب‌تر می‌شود که نويدکيا در ادامه صحبت‌هايش می‌گويد: "من نه امسال و نه هيچ سالی گران‌ترين بازيکن سپاهان نبودم و هميشه جزو نفرات سوم و چهارم بودم. اين فصل هم فکر کنم جزو نفرات ششم يا هفتم بودم"! به اين ترتيب وقتی باشگاه سپاهان به يک بازيکنی که از نظر ميزان و مبلغ قرارداد جزو نفرات هفتم محسوب می‌شود و اين نفر هفتم و البته مصدوم يک ميليارد و يکصد ميليون تومان دريافت می‌کند، بايد اين سئوال را از باشگاه سپاهان و دست اندرکاران اين باشگاه پرسيد که پس قرارداد گران‌ترين بازيکن اين تيم چه قدر است؟


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016