چهارشنبه 23 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"تمديد قرارداد ۴ ساله با کارلوس کی‌روش"

شرق ـ به‌نظر می‌رسد کارلوس کی‌روش برای چهارسال ديگر هم سرمربی تيم‌ملی ايران باقی خواهد ماند، البته به گفته کفاشيان به شرط اينکه از نظر مالی به توافق برسد.

پيش از اين قرار بود، قرارداد سرمربی تيم‌ملی فوتبال تا پايان جام‌ملت‌های آسيا يعنی شش‌ماه بعد از جام‌جهانی برزيل تمديد شود، اما فدراسيون فوتبال به‌دنبال آن است که اين قرارداد را بلندمدت ببندد و حداقل برای چهارسال اين مربی را در ايران حفظ کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


علی کفاشيان، رييس فدراسيون فوتبال در گفت‌وگو با ايسنا در مورد قرارداد با کی‌روش می‌گويد: «مذاکراتی با کی‌روش داشتم و توافق اوليه ميان ما حاصل شد. اختلاف‌هايی درباره مسايل مالی وجود دارد که اميدوارم بتوانيم با هم تفاهم کنيم. ما نيز بايد شرايط مالی او را تامين کنيم. تداوم سرمربيگری کی‌روش در تيم‌ملی تا پايان جام‌جهانی ۲۰۱۸ تقريبا قطعی است.»

کفاشيان معتقد است قرارداد شش‌ماه تا پايان جام‌ملت‌های آسيا فايده ندارد و بايد يک دوره چهارساله تا جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسيه را دربر بگيرد. رييس فدراسيون فوتبال در مورد ساير پيشنهادهای کی‌روش هم گفت: اتفاقا او پيشنهادهايی دارد و پيشنهادهايش هم بسيار جدی است. حتی بعضا مبالغ بالاتری را به کی‌روش پيشنهاد داده‌اند اما بحث ديگری که وجود دارد اين است که او چندين سال در ايران کار کرده و با فضای فوتبال ما و شرايط تيم ايران کاملا آشناست. اين يکی از امتيازهايی است که او برای پذيرش سرمربيگری تيم ايران پس از جام‌جهانی ۲۰۱۴ مدنظر دارد و برايش هم مهم است.

به گفته کفاشيان تکليف قرارداد جديد کی‌روش با فدراسيون فوتبال تا ۲۰روز ديگر مشخص می‌شود: چيزی که برای ما مهم است اين است که کی‌روش برای سرمربيگری تيم ايران پس از جام‌جهانی علاقه دارد و بايد ببينيم در نهايت او چه تصميمی می‌گيرد. در حال حاضر تنها می‌توانم بگويم کی‌روش تقريبا موافق است.

رييس فدراسيون فوتبال امضای قرارداد با يک مربی پرتغالی ديگر برای تيم‌ملی اميد يعنی نلو وينگادا را مثبت ارزيابی می‌کند و احتمال توافق را زياد می‌داند: در حال مذاکره با اين مربی هستيم تا به تفاهم نهايی برسيم. ما پيشنهاداتی را مطرح کرديم و او نيز درخواست‌هايی داشت. نهايتا قرار شد از او بخواهيم تا چهارشنبه به تهران بيايد تا پس از مذاکرات نهايی به تفاهم برسيم. تفاوت‌هايی وجود دارد اما خيلی زياد نيست. فکر می‌کنم ما بسيار به‌هم نزديک هستيم. بايد به صورت رودررو با اين مربی پرتغالی صحبت کنيم تا پس از توافق قطعی هدايت تيم‌ملی المپيک را به او بسپاريم. کفاشيان در پاسخ به اينکه اولين کمک دولت برای آماده‌سازی تيم‌ملی چه زمانی به شما می‌رسد گفت: مسوولان قول داده‌اند و فکر می‌کنم تا چند روز ديگر پول به دست ما برسد تا بتوانيم با قدرت بيشتری اردوهای آماده‌سازی تيم‌ملی را برنامه‌ريزی کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016