یکشنبه 13 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احتمال شکايت کی‌روش از شرکت آل‌اشپورت

مشاور بين‌الملل فدراسيون فوتبال از احتمال شکايت کی‌روش عليه شرکت آل اشپورت خبر داد و گفت: اين شرکت به توافقش با کی‌روش پايبند نبود و کارلوس کی‌روش هم قانوناً می تواند از يک برند ديگر در برخی از اماکن استفاده کند.

هوشنگ مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) درباره اختلافات پيش آمده ميان کارلوس کی‌روش و شرکت آل اشپورت به عنوان شاهد توافق ميان اين دو اظهار کرد: در ابتدا زمانی بود که تيم ملی قراردادی با آل اشپورت نداشت، اما آنها لباس‌های تيم ملی را تامين می‌کردند اما پس از آن که آل اشپورت با فدراسيون قرارداد رسمی امضا و لباس‌های تيم ملی بزرگسالان را تامين کرد کارلوس کی‌روش جلسه‌ای را با نماينده ايرانی شرکت آل‌اشپورت برگزار کرد که من هم در آن جلسه حضور داشتم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: کی‌روش به او گفت که من از دو برند جهانی پيشنهاد دارم و آنها حاضرند در ازای پوشيدن اين لباس در ازای هر مسابقه مبلغ ۱۵ تا ۲۰ هزار دلار به من بدهند. من يک مربی حرفه‌ای هستم و می‌توانم پيشنهاد آنها را عملی کنم. اما جعفری نماينده آل اشپورت به کی‌روش گفت ما پنج هزار دلار بيشتر نمی‌توانيم بپردازيم، اما در ساير موارد جبران می‌کنيم. مثلا شما زمانی که به دوبی آمديد ما برای شما هتل پنج ستاره رزور می‌کنيم و هزينه‌ها را پرداخت می‌کنيم.

مشاور بين‌الملل فدراسيون فوتبال گفت: کارلوس کی‌روش نهايت به خاطر اين که آل اشپورت برند تيم ملی ايران بود و با فدراسيون قرارداد امضا کرده بود، اين شرايط را پذيرفت، اما پس از چند مسابقه زمانی که قصد پرداخت هزينه‌ها را داشتند کی‌روش می‌گفت من در هفت بازی از لباس آل اشپورت استفاده کردم، اما آنها می‌گفتند چهار يا پنج بازی بوده است! بنابراين در اين مساله به اختلاف برخوردند. تا آنجا که جعفری بعداً گفت شما با فدراسيون ايران قرارداد داريد و مجبوريد لباس های آل اشپورت را بپوشيد و کارلوس کی‌روش هم پاسخ داد من يک مربی حرفه‌ای هستم و می‌توانم اين کار را انجام ندهم. اين اختلاف‌ها نهايتا حل نشد.

رييس هيات اعزامی تيم ملی با بيان اين که کارلوس کی‌روش از وضع تامين لباس تيم ملی توسط شرکت آل اشپورت گلايه داشت، گفت: کی‌روش از اين که لباس‌های کافی در اختيار تيم ملی قرار نمی‌گرفت هم ناراضی بود. آنقدر به تيم ملی ايران لباس کم می‌دادند که يادم هست پس از بازی تيم ايران مقابل تايلند در بانکوک که در چارچوب مقدماتی جام ملت‌های آسيا بود، يکی از بازيکنان لباسش را به يکی از تماشاگران داد و همانجا مسئول تدارکات تيم بسيار ناراحت شد و می‌گفت متاسفانه لباس نداريم، ما همين لباس ها را می‌شوريم تا برای بازی با لبنان دوباره به بازيکنان بدهيم.

وی افزود: متاسفانه همين مساله باعث شد که آن بازيکن در بازی با لبنان روی نيمکت بنشيند، چون لباسی نداشت! کی‌روش هم همين ها را می‌ديد و بسيار ناراحت و عصبانی می‌شد. کی‌روش تا الان برای همان چند مسابقه که لباس آل اشپورت را پوشيده هيچ پولی از اين شرکت دريافت نکرده و آنها هزينه هتل کی‌روش در دوبی را هم تقبل نکردند بنابراين او می‌تواند به صورت قانونی از اين شرکت شکايت کند و احتمال اين مساله وجود دارد. البته کی‌روش به آل اشپورت پيغام داده است که در صورتی لباس آنها را روی نيمکت تيم ملی می‌پوشد که همان توافق قبلی به صورت رسمی ادامه پيدا کند. کی‌روش اين حق را دارد که در کنفرانس‌های خبری يا اماکنی غير از محل تمرين تيم ملی و نيمکت تيم ملی، از يک برند ديگر استفاده کند. اما اگر با آل اشپورت به توافق نرسد می‌تواند در همين محل‌ها هم از لباس ساده بدون برند استفاده کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016