یکشنبه 13 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مدير آلمانی شرکت آل اشپورت: از کی‌روش شکايت نمی‌کنيم، لباس‌های تيم ملی در چين توليد می‌شود

"سرمربی تيم ايران اگر قرار نباشد لباس آل اشپورت را بپوشد بايد لباسی بدون برند را در جام جهانی بپوشد". اين بخشی از صحبت‌های مدير آلمانی شرکت آل‌اشپورت، طراح پيراهن تيم ملی ايران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل بود.

مارتين مدير آلمانی شرکت آل اشپورت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين که ما حامی کل تيم ملی فوتبال ايران هستيم، خاطر نشان کرد: حمايت ما شامل بازيکنان، مربی، سرمربی و تمام کادر فنی تيم ملی فوتبال ايران است و ما با کل تيم ملی ايران در ارتباط هستيم.

او با بيان اين که تمام کادر تيم ملی فوتبال ايران بايد برند آل اشپورت را در جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل بپوشند، تصريح کرد: اگر قرار باشد کسی از اين برند در جام جهانی استفاده نکند بايد لباسی بپوشد که هيچ برند و نشانی نداشته باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مدير آلمانی شرکت آل اشپورت در پاسخ به سوالی مبنی بر شايعه شکايت اين شرکت از کارلوس کی‌روش نيز، گفت: اين مطلب به هيچ عنوان درست نيست. ايشان يا اين لباس را می پوشند و يا لباسی بدون برند بر روی نيمکت تيم ملی ايران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل حضور پيدا می‌کند. البته اين باعث خوشحالی ما می‌شود که کارلوس کی‌روش برند ما را در جام جهانی بپوشد ولی دليلی ندارد کاری خارج از سيستم‌ را برای پوشيدن لباس توسط آقای کی‌روش انجام دهيم.

او اضافه کرد: ما حامی کل تيم ملی فوتبال ايران هستيم. ما فقط از شخص خاصی حمايت نمی‌کنيم. ما در ارتباط مستقيم با فدراسيون فوتبال و تيم ملی ايران خواهيم بود.

مدير آلمانی شرکت آل اشپورت در بخش ديگری از اين گفت‌وگو در پاسخ به اين سوال ايسنا در مورد برخی شائبه‌ها مبنی بر کيفيت پايين توليدات شرکت آل اشپورت نيز ، گفت: تمامی اين برندها همچون نايکی و آديداس در چين توليد می‌شود. البته مواد اوليه آنها در خود شرکت اصلی توليد شده و در نهايت برای توليد به چين می‌رود و اين يک رويه معمول در تمامی برندهاست.

او اضافه کرد: ما قول می‌دهيم بالاترين کيفيت را در توليدات خودمان به کار ببريم تا ورزشکاران بتوانند از تمامی توانايی‌های خود در مسابقات استفاده کنند.

مدير آلمانی شرکت آل اشپورت با بيان اين که ما هيچ گاه کيفيت توليدات خود را پايين نمی‌آوريم، تاکيد کرد: تمام توليدات ما از جمله لباس‌ها، مواد اوليه‌اش در اروپا توليد و در نهايت در کشور چين دوخته می‌شود.

او در پاسخ به سوالی در مورد اين که آيا اين حمايت از تيم‌های ملی شامل تيم‌های پايه، تيم فوتبال ساحلی و فوتسال نيز می‌شود؟ گفت: ما فعلا از تيم ملی فوتبال ايران حمايت می‌کنيم ولی خوشحال می شويم که از ديگر تيم‌های ملی فوتبال ايران نيز حمايت کنيم.

مدير آلمانی شرکت آل اشپورت همچنين اعلام کرد که امروز (يکشنبه) جلسه‌ای را با علی کفاشيان، رييس فدراسيون فوتبال ايران برای صحبت درباره برخی از مسائل خواهد داشت.

به گزارش ايسنا، در مراسم رونمايی از پيراهن تيم ملی فوتبال ايران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل که شامگاه شنبه ۱۲ بهمن ماه برگزار شد کارلوس کی‌روش، سرمربی تيم ملی فوتبال ايران غايب بود و همين امر شائبه‌هايی را مبنی بر نپوشيدن برند آل اشپورت توسط او در جام جهانی مطرح کرد.

هوشنگ مقدس، مشاور بين‌الملل فدراسيون فوتبال که در جريان مذاکرات کی‌روش با شرکت آل اشپورت بوده امروز در گفت‌وگو با ايسنا از احتمال شکايت سرمربی تيم ملی از اين شرکت آلمانی به دليل متعهد نبودن به قراردادش خبر داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016