سه شنبه 13 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ايراندوست از سرمربيگری تيم ملی فوتبال زنان استعفاء داد

ايسنا ـ ايراندوست از سرمربيگری تيم ملی فوتبال بانوان ايران استعفاء داد.

مريم ايراندوست در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، با تاييد اين خبر اظهار کرد: استعفای شفاهی خود را به خانم شجاعی نايب رييس بانوان فدراسيون فوتبال اعلام کرده‌ام و احتمالا در هفته آينده هم استعفای کتبی خود را به فدراسيون ارائه می‌دهم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی درباره دلايل استعفايش هم گفت: با توجه به اين که فدراسيون فوتبال برنامه‌ای برای تيم ملی فوتبال بانوان در رده بزرگسال ندارد و مسابقات غرب آسيا هم به تعويق افتاده است، اردوهايی که برای تيم ملی پيش‌بينی کرده بودم هم برگزار نشد. در نتيجه چرا بايد تنها عنوان سرمربی تيم ملی را داشته باشم در حالی که هيچ اردو و برنامه‌ای برگزار نمی‌شود؟!

ايراندوست افزود: من در برابر ملت فوتبال دوست ايران مسوول هستم و از آنجايی که هيچ کدام از برنامه‌هايی که به فدراسيون داده بودم، محقق نشده ترجيح می‌دهم در زمان مناسب‌تری و وقتی فضا فراهم شود، در خدمت تيم ملی باشم.

سرمربی تيم ملی فوتبال بانوان افزود: تاکنون برابر صحبت‌هايی که مريبان ليگ درباره‌ام داشته‌اند، گلايه‌ای نکرده‌ام. آن‌ها می‌گفتند که ايراندوست چرا هم سرمربی تيم ملی است و هم در ليگ مربيگری می‌کند؟ به همين دليل ملوان بندرانزلی در ليگ نتيجه می‌گيرد. در حالی که چنين حرف‌هايی صحت نداشت چون اردويی تشکيل نشده بود که بخواهم سرمربی تيم ملی باشم. اما حالا با تصميمی که گرفته‌ام ديگر حرف و حديثی نمی‌ماند.

وی تاکيد کرد: در حال حاضر تمام تمرکزم را برای فينال جام حذفی می‌گذارم. همکاران عزيزم از من انتقاد کردند و گفتند سه شغله هستم و باعث دردسر آن‌ها می‌شدم. ديگر تنها يک شغل دارم و سرمربی تيم ملوان بندرانزلی هستم.

ايراندوست گفت: برای کسی که اين مسووليت را در تيم ملی فوتبال بانوان بپذيرد، آرزوی موفقيت می‌کنم و اميدوارم که تيم ملی در مسابقات پيش رو پيروز باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016