دوشنبه 12 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تيم منتخب کشتی فرنگی ايران، قهرمان رقابت های جايزه بزرگ فيلا در مجارستان شد

تهران - ايرنا - تيم منتخب کشتی فرنگی ايران با کسب سه مدال طلا، سه نقره و دو برنز به مقام قهرمانی رقابت های بين المللی کشتی فرنگی جايزه بزرگ ˈفيلاˈ در مجارستان دست يافت.

به گزارش ايرنا، رقابت های بين المللی کشتی فرنگی جايزه بزرگ ˈفيلاˈ که روز شنبه در شهر ˈسمباتهیˈ مجارستان برگزار شد، عصر امروز (يکشنبه) با قهرمانی تيم منتخب کشتی فرنگی ايران به پايان رسيد و تيم های مجارستان و گرجستان نيز مقام های دوم و سوم را کسب کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


قهرمانی تيم منتخب کشتی فرنگی ايران در ميدان بين المللی مجارستان در شرايطی بدست آمد که «محمد بنا» سرمربی نامدار و شهير تيم ملی کشتی فرنگی ايران به درخواست خود به همراه کشتی گيران کشورمان به مجارستان نرفت و در تهران ماند اما ساير اعضای کادر فنی اين تيم از جمله «حسن بابک» مدير فنی تيم های ملی کشتی فرنگی ايران در کنار تيم اعزامی به مجارستان حضور داشتند.

در دومين روز اين مسابقه ها، «حميد سوريان» در وزن ۵۹ کيلوگرم که در نخستين مسابقه خود پس از بازی های المپيک ۲۰۱۲ لندن به ميدان رفته بود، موفق شد با شکست کشتی گيرانی از گرجستان، لهستان، مصر و ژاپن در ديدار فينال نيز با نتيجه ۸ بر صفر کشتی گير ترکيه ای را مغلوب کند و با اقتدار صاحب مدال طلا شود.

«حبيب الله اخلاقی» در وزن ۸۰ کيلوگرم، پس از استراحت در دور نخست، در دورهای بعد به ترتيب کشتی گيرانی از جمهوری اسلواکی، ژاپن و مجارستان را شکست داد. وی در ديدار پايانی نيز با پيروزی مقابل «يوسف قادريان» کشتی گير جوان کشورمان به مدال طلا دست يافت.

در همين وزن، قادريان پس از استراحت در دور نخست، در دورهای بعد کشتی گيرانی از کشورهای اوکراين، مجارستان و جمهوری آذربايجان را مغلوب کرد اما در ديدار پايانی مقابل حبيب الله اخلاقی هموطن خود شکست خورد و به مدال نقره دست يافت.

«فرشاد عليزاده» در اين وزن در دور نخست با شکست مقابل حريف ژاپنی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۷۱ کيلوگرم، «محمد کريمی» کشتی گير جوان کشورمان در سه مسابقه، کشتی گيرانی از نروژ، مجارستان و ژاپن را شکست داد اما در مرحله نيمه نهايی مقابل حريف گرجستانی مغلوب شد. کريمی در ديدار رده بندی مقابل نماينده قزاقستان به برتری دست يافت و صاحب مدال برنز شد.

در همين وزن، «وحيد بابايی جعفری» در دور نخست مقابل حريف مجارستانی مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

روز شنبه در نخستين روز اين مسابقه ها، «طالب نعمت پور» در وزن ۸۵ کيلوگرم صاحب مدال طلا شد، «سعيد عبد ولی» در وزن ۷۵ کيلوگرم و «بشير باباجان زاده» در وزن ۱۳۰ کيلوگرم به مدال نقره دست يافتند و «اميد نوروزی» در وزن ۶۶ کيلوگرم به مدال برنز رسيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016