دوشنبه 19 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کی‌روش: نکونام تاثيرگذارترين بازيکن ما و نقطه قوت تيم ملی است

ايسنا ـ سرمربی تيم ملی فوتبال ايران از جواد نکونام، کاپيتان تيم ملی دفاع کرد.

به گزارش ايسنا به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، کارلوس کی‌روش سرمربی تيم ملی فوتبال گفت: روز گذشته در يکی از روزنامه‌های صبح که به دنبال ضربه زدن به تيم ملی و کاپيتان آن است، مطلبی نادرست و کذب به چاپ رسيد که نياز به توضيح جهت روشن شدن افکار عمومی دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرمربی تيم ملی در ابتدا گفت: در درجه اول بايد بگويم که ما به طور کامل از چاپ سفارشی و خاص اين مطلب در اين روزنامه مطمئن هستيم و می‌دانيم اين افراد به دنبال چه اهداف و مقاصدی هستند. اينکه چه کسانی و با چه هدفی و برای چه اين مطالب نادرست را عنوان می‌کنند برای ما روشن و آشکار است. البته اينگونه مطالب در اين روزنامه خاص برای نخستين بار نيست که به چاپ رسيده و مطالب نادرست ديگری نيز توسط همين افراد و به سفارش آنها در اين روزنامه نوشته شده است.

وی افزود: مطلب دومی که بايد به آن اشاره کنم اين است که اينگونه مطالب تنها با هدف گمراه کردن افکار عمومی و به صورت کاملا کذب بيان می‌شود، به هيچ عنوان صحت ندارد.

کی‌روش در ادامه بيان کرد: چيزی که بيشتر باعث ناراحتی می‌شود اين است که چرا پس از صعود تيم ملی به جام جهانی و در يک بازی دوستانه اين افراد در مورد عملکرد بازيکنان تيم ملی اعلام نظر می‌کنند.

سرمربی تيم ملی ادامه داد: می‌خواهم يادآوری کنم که اين حمله غيرمسئولانه به تيم ملی و کاپيتان آن کاملا به سمت و سوی نقطه قوت تيم ملی و کسی است که تاثيرگذارترين و گل زن‌ترين بازيکن تيم در صعود تيم ملی به جام جهانی بوده و اين بازيکن دقيقا همان کسی است که در سال گذشته به عنوان يکی از بهترين بازيکنان آسيا توسط AFC انتخاب شده بود و به خاطر همين رفتارهای نادرست در حال حاضر در فوتبال ايران جايی ندارد.

وی در پايان گفت: برای روشن شدن افکار عمومی و ذهن هواداران بايد بگويم که من برخلاف رويه هميشگی و عقايدم مجبور به اعلام اطلاعات و آمار بازی کاپيتان تيم ملی هستم. نکونام در بازی مقابل گينه در نيمه اول ۵.۴۸۸ کيلومتر و در نيمه دوم ۵.۸۹۱ کيلومتر و در مجموع بازی ۱۱.۳۷۹ کيلومتر دوندگی داشت و قطعا با اعلام اين آمار دقيق، مشخص خواهد شد که اين افراد ديدگاه نادرستی داشته و به صورت گمراه کننده و غيرمسئولانه نسبت به تيم ملی ايران مطالب نادرستی را به چاپ رسانده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016