چهارشنبه 14 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شکست تيم ملی فوتبال ايران در نخستين ديدار تدارکاتی

تهران - ايرنا - تيم ملی فوتبال ايران نخستين ديدار تدارکاتی خود برای آماده سازی جهت حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل را با شکست ۲ بر يک مقابل گينه به اتمام رساند.

به گزارش ايرنا، اين تيم عصر امروز(چهارشنبه) درحالی نخستين ديدار تدارکاتی خود مقابل گينه را با شکست به پايان رساند که خط دفاعی تيم تحت رهبری کارلوس کی روش عملکرد نگران کننده ای داشت و بارها مقابل مهاجمان گينه نااميد کننده نشان داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کارلوس کی روش اين ديدار را با ترکيب دنيل داوری، سيدجلال حسينی، پژمان منتظری، اميرحسين صادقی، مهرداد پولادی، قاسم حدادی فر، جواد نکونام، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، مجتبی جباری و رضا قوچان نژاد آغاز کرد.

پس از اينکه تيم کشورمان با نمايشی ضعيف، نيمه نخست را با دو گل به حريف واگذار کرددرآغاز نيمه دوم کی روش که نتيجه را از دست رفته می ديد تغييراتی را ايجاد کرد و مهرداد بيت آشور، خسرو حيدری و عليرضا جهانبخش را به جای پژمان منتظری، مجتبی جباری و مسعود شجاعی به ميدان فرستاد.

در دقيقه ۳۴ اين ديدار شوت از پشت محوطه جريمه، کوين کونستانت با اشتباه عجيب دنيل داوری روبرو شد و درون دروازه ايران قرار گرفت.

يک دقيقه پس از آن ابراهيم ترائوره کاپيتان گينه با ضربه ای سنگين گل دوم ميهمان را به ارمغان آورد که بازهم داوری نتوانست واکنشی از خود نشان دهد تا در نهايت نيمه نخست اين ديدار با دو گل به سود گينه همراه شود.

درنيمه دوم تيم ايران با حرکات خسرو حيدری و اشکان دژاگه در جناح راست نمايش بهتری داشت و بارها دروازه گينه را به خطر انداخت تا اينکه دردقيقه ۵۴، پاس اشکان دژاگه در محوطه جريمه به رضا قوچان نژاد رسيد که اين مهاجم توانمند با ضربه ای زمينی، يکی از گل های خورده را جبران کرد.

ملی پوشان کشورمان در ادامه فرصت های ديگری برای گلزنی داشتند که از دست رفت ولی در مقابل مهاجمان گينه در ضد حملات بارها خطر ساز شدند.

عملکرد بسيار ضعيف خط دفاعی و آماده نبودن دنيل داوری از مهمترين نکات اين ديدار بود که به طور يقين کارلوس کی روش را برای برطرف کردن آن به فکر فرو می برد.

در نهايت تيم ايران نتيجه را ۲ بر يک واگذار کرد تا نشان دهد برای حضوری موفق در جام جهانی نياز به ديدارهای تدارکاتی بيشتری دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016