یکشنبه 11 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نکونام: از همه بازی‌ها درس گرفته‌ايم، از اتفاقی که برای آندو افتاد متاسفيم

کاپيتان تيم ملی ايران می‌گويد که تمام بازی‌های تدارکاتی و رسمی تيم ملی تاکنون برای بازيکنان درس‌های آموزنده‌ای داشته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، جواد نکونام در نشست خبری پيش از ديدار ايران برابر کويت درباره اينکه آيا بازی‌های تدارکاتی تيم ملی برای حضور در جام جهانی مناسب و کافی بوده يا خير گفت: تمام بازی‌های تدارکاتی و رسمی ما تاکنون برای ما درس‌هايی داشته است. آنچه اکنون مهم است اين که به مرحله‌ای رسيده‌ايم که فقط بايد به جام جهانی فکر کنيم و با توجه به اينکه به جام ملت‌ها صعود کرده‌ايم تمام تمرکزمان بايد به جام جهانی باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود:‌ هر بازی هر تمرين و هر اردويی که برگزار می‌شود، می‌تواند به ما کمک کند که با آمادگی و اعتماد به نفس بيشتر جام جهانی را شروع کنيم. اولين بازی برای ما بسيار مهم است چون می‌تواند سرنوشت ما را در جام جهانی تعيين کند. بايد خيلی خوب تمرين کنيم و آماده شويم که در بازی با نيجريه و ساير بازی‌های جام جهانی سربلند باشيم.

کاپيتان تيم ملی فوتبال ايران درباره تشديد مصدوميت آندرانيک تيموريان نيز گفت: همه ما از اتفاقی که برای آندو افتاد، متاسفيم. او ضمن اينکه بازيکن خوبی برای تيم ملی است، دوست ما هم هست و از اين قضيه ناراحتيم اما بايد به شرايط تيم فکر کنيم و بازيکنان جانشين بايد تلاش کنند که جای او را پر کنند. آندو در چند سال گذشته چه در باشگاه و در چه در تيم ملی، مثمر ثمر بوده و اميدوارم که هرچه زودتر خوب شود چون سلامتی او مهم‌تر است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016