سه شنبه 20 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

الهلال عربستان خواستار حضور ناظر بازی به هنگام ورودش به ايران شد

اصفهان - ايرنا - باشگاه الهلال عربستان سعودی از کنفدراسيون فوتبال آسيا خواست ناظر بازی تيم های سپاهان و تيم فوتبال اين باشگاه به هنگام ورود کاروان اين تيم به ايران در فرودگاه حاضر شود.

به گزارش ايرنا ، روزنامه الرياض عربستان سعودی روز سه شنبه نوشت: باشگاه الهلال اين کشور از کنفدراسيون فوتبال آسيا خواسته است تا ناظر اين ديدار در فرودگاه حاضر شود و امور مربوط به ميزبانی را زير نظر بگيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به نوشته الرياض، تيم فوتبال الهلال عربستان سعودی در ساعت ۱۱ امروز سه شنبه به وقت محلی بوسيله يک فروند هواپيمای اختصاصی به منظور ديدار با سپاهان به ايران سفر می کند.

کاروان تيم فوتبال الهلال عربستان سعودی به رياست «محمد الحميدانی» نايب رييس اين باشگاه به اصفهان سفر می کند و در اين سفر «محمد السليم» عضو هيات مديره باشگاه اين تيم را همراهی می کند.

تيم فوتبال الهلال عربستان سعودی قرار است عصر امروز در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان ( محل برگزاری ديدار ) تمرين کند.

کنفرانس خبری اين ديدار عصر امروز با حضور سرمربيان دو تيم و نمايندگان بازيکنان در هتل کوثر اصفهان برگزار می شود.

به نوشته الرياضن، «کواک تای» مدافع اهل کره جنوبی تيم الهلال که به منظور درمان به کشورش سفر کرده بود، روز گذشته به عربستان بازگشت و حضور اين بازيکن در ديدار با سپاهان پس از انجام آزمايشات نهايی مشخص می شود.

ديدار تيم های سپاهان ايران و الهلال عربستان سعودی از هفته دوم ليگ قهرمانان آسيا عصر چهارشنبه در ورزشگاه فولاد شهر برگزار می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016